Citroenova obiteljska krstarica monovolumenske građe u testnom je primjerku objedinila vrijednosti kojih se danas uglavnnom sa sjetom sjećamo iz nekih boljih vremena. Konfiguracija odabrana po principu naj-naj, dakle s najsnažnijim motorom u ponudi i najbogatijim paketom opreme, danas se na cesti ne viđa baš svaki dan. Možda i zbog toga, u njoj smo uživali i više od očekivanja...
Prostrani obiteljski monovolumen u svojoj nam se najnovijoj generaciji predstavio u punom svjetlu, sa specifično oblikovanim svjetlosnim sklopovima i tradicionalno prozračnom, ovdje posebno raskošno uređenom unutrašnjošću. S najbogatijim paketom Exclusive vozač i putnici mogu računati na puni komfor vožnje, uključujući foteljaški velika i udobna sjedala i sprijeda i straga, gdje umjesto klupe dolaze tri zasebna sjedala pune veličine. Kome nisu dovoljni tempomat, pametni ključ, LED svjetla, automatsko parkiranje, kamera za vožnju unatrag, dvostruka automatska klima…, testni je model imao još i ozbiljan popis opcijskih dodataka, koji je između ostaloga uključivao i 18-inčne naplatke od lake legure, panoramski stakleni krov, zakretne dvofunkcijske ksenone te vrhunsku Nappa kožu. Cijena od 197.325 kn popela se na 251.278 kuna.
Za taj iznos nudi se, osim punog komfora i 537 litara osnovnog obujma prtljažnika, odlično motorizirani automobil koji će posebno odgovarati ljubiteljima benzinaca.
Isprobani THP u verziji sa 155 konjskih snaga uz ručni šeststupanjski mjenjač ne pokazuje pretjeranu žeđ te u prosjeku traži oko 8,5-9 l/100, a zauzvrat, uz 260 Nm momenta u overboostu, daje mnogo. Dakako, ako ne tražite jurilicu nego uvjerljivu, a istovremeno vrlo udobnu i komfornu obiteljsku krstaricu.
>> Citroënov dnevni boravak na kotačima na hard testu
>> Citroen C4 Picasso vs. Grand Picasso