Poznato je kako manjak ulja u motoru prije ili kasnije donosi probleme, no važno je znati kako s njime nije dobro ni pretjerivati. Naime, prema Eberhardu Langu iz TÜV SÜD-a, još uvijek postoji mit da dodavanje malo više ulja nego što pokazuje oznaka na mjernoj šipki ne može škoditi.
Kod prelijevanja, navodi Revija HAK, ulje ulazi u usisni trakt kroz ventilaciju kućišta radilice. Ulje može oštetiti katalizator, a u ekstremnim slučajevima, može dovesti i do potpunog oštećenja motora.
Razinu ulja najbolje je provjeriti nakon otprilike tisuću kilometara, a ako je u označenom području mjerne šipke, stručnjak Lang navodi kako ne može biti nikakvih problema.
Kia je, također, objavila što se može dogoditi u slučaju pretjeranog dodavanja ulja. Riječ je o curenju ulja, mirisu paljevine motornog ulja, dimu iz motora, ispuštanju dima iz ispušne cijevi te čudnim zvukovima iz motora.
Naime, mjerna šipka ima indikatore za maksimalnu i nisku razinu, a razina ulja trebala bi biti između svake oznake.
VIDEO Vlada produljila odluku o nižim trošarinama na energente, ali i smanjila cijenu lož ulja
jedino bitno niste napisali: previše ulja(koliko točno nitko ne kaže), izaziva prekomjerno pjenjenje što može izazvati preljevanje preko ventila za ventilaciju kućišta i do pada tlaka ulja zbog zraka u ulju što može dovesti do zaribavanja u najgorem slučaju