U domaće je salone stigao novi Nissan Juke, druga generacija SUV-a B segmenta koji je bio jedan od začetnika danas najbrže rastuće klase automobila u Europi, ali i u Hrvatskoj. Juke je prije deset godina donio otkačeni i smjeli dizajn, a Nissan od toga nije odustao. Dapače, novi Juke izgleda “drukčije” s još istaknutijom coupe-crossover formom, a Nissanovi su dizajneri zadržali neke kultne značajke, uključujući okrugla prednja svjetla koja ga čine odmah prepoznatljivim. Da bi ih se osvježilo i dizajn učinilo posve suvremenim, svjetlima je dodan LED potpis u obliku slova Y.
Ipak, zamjetno je porastao u svim smjerovima (dužina 421 cm), a najviše su zbog međuosovinskog razmaka dužeg za 10,6 cm (ukupno 263,6 cm) profitirali putnici na stražnjoj klupi. Oni sada imaju čak 5,8 cm više prostora za koljena i 1,1 cm više prostora za glavu. Prtljažnik je također znatno veći, za 20 posto – prima 422 litre (+72 l). Juke je, dakle, postao auto koji može zadovoljiti i obiteljske potrebe, ali je još uvijek dovoljno kompaktan za dobro snalaženje u gradskom prometu, a s njime ćete zbog atraktivnog izgleda biti svugdje zamijećeni.
U ponudi će zasad biti samo jedan pogonski agregat – lagan i kompaktan 1,0-litreni turbobenzinac sa 117 KS i 180 Nm okretnog momenta (200 KS s overboostom). Šesterostupanjski ručni mjenjač dio je serijske opreme, a prvi je put uz nadoplatu dostupan i DCT automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i polugicama za promjenu brzina.
Dizelskog motora više nema u ponudi, a u budućnosti će biti dostupan u hibridnoj verziji. Juke je dostupan uz brojne napredne tehnologije među kojom je i ProPilot. U ponudi je pet razina opreme. Početna Visia već donosi mnogo, primjerice, full LED svjetla, a početna cijena je 132.828 kuna. Očekuje se da će najtraženija biti srednja, vrlo bogata N-Connecta razina opreme s kojom Juke stoji 157.133 kn.
Оvdjе vas čекаju sjаjne djevоjkе! - www.Kisstok.com