Drugoj generaciji Citroëna C4 Picasso, koja je na tržištu od 2013., osvježen je vanjski izgled, a dobila je i bolje uređenje interijera. Na hrvatsko bi tržište redizajnirani francuski jednovolumen u klasičnom i izduženom Grand izdanju trebao stići ujesen. Redizajn je modelu C4 Picasso donio novi prednji kraj i ponudu dvobojnog krova (dostupno samo uz C4 Picasso s pet sjedala), kao i veću mogućnost personalizacije izborom od četiri različita uređenja unutrašnjosti (klasično, dinamično, opuštajuće, poslovno).
Otvaranje prtljažnika nogom
C4 Picasso u novom je izdanju opremljen i novim intuitivnim tehnologijama, koje svakodnevno korištenje automobila čine praktičnijim i jednostavnijim. Pravi su primjeri toga sustav otvaranja vrata prtljažnika slobodnih ruku i nove ponude internetskih usluga uz sustav Citroën Connect Nav.
Novi prednji kraj zajednički je dužoj i kraćoj izvedbi Citroënova jednovolumena, koji sada djeluju još dinamičnije i luksuznije. Ovaj model i inače ostavlja dojam širine, a s novim krajem naglašena je robusnost. Zadržan je trostruki svjetlosni potpis karakterističan za današnje modele marke Citroën. Po uzoru na Grand C4 Picasso, kromirani logotip marke proteže se sve do rubova i u nastavku obrubljuje dnevna svjetla. Izduljena svjetla također su ugrađena u novu masku te se protežu prema vanjskom rubu. Rešetku ventilacijskog otvora u koju su ugrađena svjetla za maglu naglašavaju kromirani elementi u obliku slova C koji vizualno šire automobil. Model je dobio nova serijska stražnja svjetla koja ga - uz 3D efekt - čine prepoznatljivim i futurističkim. S tri nove nijanse (plava, boja pijeska i siva) dopunjena je paleta boja karoserije, a u ponudi su i sjajna crna kućišta osvrtnih zrcala te novi naplatci od lagane legure.
Jedinstvene dimenzije modela C4 Picasso kompaktnost povezuju s prostranošću i uzornim obujmom prtljažnika. Kabina nudi ozračje pročišćenog dizajna s mnogo svjetla i materijalima koji pridonose dojmu kvalitete. Zahvaljujući usavršenoj platformi EMP2 putnici će se u modelu C4 Picasso voziti još udobnije i dinamičnije. I nakon redizajna obiteljski je Citroën zadržao tehnologije koje povećavaju udobnost, poput dodirnog upravljačkog sučelja povezanog s 12-inčnim panoramskim zaslonom visoke razlučivosti ili sustava Vision 360, Park Assist ili prilagodljivog regulatora brzine s funkcijom za zaustavljanje.
Čitav sigurnosni paket
Serijski ili uz doplatu, C4 Picasso nudi i sustav koji upozorava vozača kada je vrijeme za stanku, prepoznavanje prometnih znakova i preporučene brzine, upozorenje na nenamjerno prelaženje crte, aktivni sustav za nadzor mrtvog kuta, sustav kočenja u nuždi. U ponudi su i dva nova benzinska motora: PureTech 130 sa 6-stupanjskim automatskim prijenosom u obje izvedbe i PureTech 110 sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem u izvedbi s pet sjedala. Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso osmišljeni su u Francuskoj, a proizvode se u tvornici grupe PSA u Vigu u Španjolskoj.