Novi Peugeot 208, jedan od najiščekivanijih ovogodišnjih noviteta, stigao je na naše tržište po početnoj cijeni od 99.985 kuna. Toliko košta ulazni model koji pokreće PureTech 1,2-litreni trocilindarski benzinski motor sa 75 KS, s ručnim mjenjačem s pet brzina i početnom opremom Like (klima-uređaj, 5” multifunkcijski zaslon, radio uređaj, tempomat, kao i sigurnosni paket koji sadrži i sustav za pomoć pri zadržavanju vozila unutar vozne trake, sustav za automatsko kočenje u slučaju opasnosti, prepoznavanje prometnih znakova i preporuku za brzinu, sustav upozorenja na nepažnju vozača).
Dakako, za atraktivniji izgled i više opreme - a Peugeot uz novi 208 nudi čitav niz luksuzne opreme - te snažnije motore trebat će dublje zavući ruku u džep, ali već i početni model koji stoji malo ispod 100 tisuća kuna nudi vrlo solidnu opremljenost.
Peugeot 208 dugačak je 405,5 centimetara uz međuosovinski razmak od 254 cm te prtljažnik koji prima 311 litara.
Uz početnu inačicu, moći će se kupiti uz dva snažnija 1,2-litrena benzinca sa 100 KS (od 116.995 kn uz Active opremu koja između ostalog donosi 7” zaslon na dodir, 16” kotače, LED dnevna svjetla i razne ukrasne dodatke u kabini te 6-brzinski ručni mjenjač) i 130 KS (172.637 kn uz 8-stupanjski automatik i najluksuzniju opremu GT Line). I sa 100 konja dostupan je 8-brzinski automatski mjenjač - od 132.736 kn uz opremu Active.
U ponudi je i 1,5-litreni 4-cilindarski dizelski motor sa 100 KS, uz koji Peugeot 208 s opremom Active stoji od 129.940 kuna.
Svi su motori izrazito ekološki i ispuštaju od 85 g/km CO2 (dizel) do 103 g/km CO2 (benzinac sa 130 KS). Time je i potrošnja goriva sjajna, kreće se u mješovitom ciklusu od 3,2 l/100 km (dizel) do 4,4 l/100 km (benzin sa 130 KS).
Pogonsku gamu koja zaista nudi za svakog ponešto upotpunjuje i električna verzija e-208 sa 136 KS i 260 Nm te s kapacitetom baterije od 50 kWh koja mu prema WLTP-u osigurava domet od 340 kilometara. Električna izvedba na tržište stiže u prvom tromjesečju iduće godine po cijeni od 255.900 kuna uz opremu Allure.
U bogatu paletu luksuzne opreme koju Peugeot nudi u modelu 208 spadaju i posljednja generacija i-Cockpita u 3D varijanti, vrhunski 8-stupanjski automatik, full LED svjetla s automatskim upravljanjem, sustav Full Park Assist koji automatski upravlja smjerom, ubrzavanjem i kočenjem kako bi se ušlo u parkirno mjesto ili izašlo iz njega.
Pogledajte i video: Mate Rimac u Ženevi:
Na prvu sam, prema slici, pomislio da se radi o Audiju A1. Čudno mi je da je Peugeotu ponestalo ideja pa mora kopirati švabe. ;)