Kvalitetno, ali skupo

Novo u Hrvatskoj: kineski dvosjed na struju kreće od 179.068 kuna

ZhiDou D2
Foto: Mladen Milčić
08.12.2018.
u 13:25

ZhiDou modeli D2 i D2 S izgledaju vrlo kvalitetno i upotrebljivo, ali su i im cijene visoke

Na hrvatsko je tržište stiglo novo električno kinesko vozilo ZhiDou (ZD). Električni dvosjed, koji dolazi u dva ponuđena modela D2 i D2 Sport, homologiran je kao kategorija L7, odnosno teški četverocikl. Uskoro bi na tržište trebao stići i noviji D3 model, koji će biti registriran kao osobno vozilo.

Kineski vlasnik Volva

Nije to prvi električni četverocikl koji je iz Kine stigao na naše tržište. Još prije nekoliko godina hrvatski je distributer probao s dvosjedom na struju Electa Nevo, koji je bio znatno povoljniji, ali ZhiDou (u prijevodu “inteligentno sjeme) modeli su već na prvi pogled mnogo kvalitetniji i prema performansama, pogotovo prema deklariranom dometu, među najboljima na tržištu među usporedivom konkurencijom.

Osim toga, kao dokaz ozbiljnosti i kvalitete, tu je činjenica da je ZhiDou sestrinska tvrtka kineskog giganta Geely Auto, koja je vlasnik švedskog Volva i londonskog taksija London Taxi Company (LTC), a suvlasnik je Lotusa, Protona, kao i odnedavno najveći pojedinačni vlasnik Daimlera s 9,69% udjela.

U Hrvatskoj je zastupnik prodaju i servisiranje zasad povjerio jedinom ovlaštenom koncesionaru Moto-Ris, poznatom zagrebačkom dugogodišnjem prodajno-servisnom centru Volva.

Oba ponuđena modela, D2 i D2S, dolaze s prtljažnikom od 300 l obujma i četverogodišnjim jamstvom na baterije (bez ograničenja prijeđene kilometraže) i do predviđenih 2000 ciklusa punjenja. Punjenje na kućnu utičnicu traje 6-8 sati, a na brzom punjaču se do 90% kapaciteta napuni za 60 minuta.

Visoka cijena bez subvencija

Kao glavni konkurent jasno se ističe Smart EV, a ZhiDou se hvali većim dometom - čak 257 km prema TÜV certifikatu. Maksimalna brzina mu je 90 km/h. Pokreće ga permanentno magnetni motor od 15 kW. Mali je kinez, dakako, namijenjen prvensteno za gradsku vožnju gdje se odlično snalazi zbog svojih mini dimenzija – 280,8 cm je dug i s radijusom okretanja od samo 4,3 metra. Teži 870 kilograma. Unutrašnjost vozila izgleda zaista luksuzno, uz fine materijale i središnji 9-inčni LED dodirni zaslon, navigaciju...

Cijena? Nije mala. Početni, ali bogato opremljen model stoji 179.068 kuna.

Pogledajte i video top 5 marki rabljenih auta u Hrvatskoj:

Ključne riječi

Komentara 10

Avatar Moodleen
Moodleen
14:04 08.12.2018.

Sumnjam da bi itko pametan kupil bofl od rižojeda.

Avatar Asterix
Asterix
14:56 08.12.2018.

Radije se vozim 100 km za 70 kn u pravom autu od 180 000 kn nego u ovom tetrapaku. JBG jednom se živi.

ME
Menjik
17:52 08.12.2018.

za taj novac kupiš novi vw tiguan, a oni traže toliko za ovaj toster.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije