Subota je na našoj jedinoj trkaćoj stazi svakako osvojila titulu najvrućeg dana ove godine. Ne samo zbog toga što je taj dan s gotovo 40 stupnjeva bio pakleno vruć ili zato što se oronuli grobnički asfalt doslovce užario na više od 60 stupnjeva. Ponajprije zbog toga što je taj dan Toyota na Grobnik dovela svoju novu sportsku ikonu, dugoočekivani GT86. Riječ je o modelu koji vuče korijene iz nekad slavnih, a u nas nažalost malo poznatih modela, poput Toyote Sports 800, GT2000 te naročito Corolle AE86 Hachi.
Srećom, nekoliko izuzetnih primjeraka originalnog Hachija, posljednje Corolle sa stražnjim pogonom, uveličalo je ovaj događaj, naročito kada su bili u rukama naših iskusnih driftera i prvaka Josipa Žagara Zaxa i Miroslava Zrnčevića Mrguda. Oni su prisutnima zorno pokazali za što je bio sposoban njegov slavni predak i za kakvu je vožnju pripremljen novi sportski kupe.
S naprijed smještenim motorom i stražnjim pogonom GT86 je automobil koji vraća Toyotu na puteve sportske slave i zato je itekako dobrodošao u sadašnjoj ponudi modela tvrtke. Nažalost, s osnovnom cijenom, za doduše bogato opremljeni GT86, od 266.000 kuna mnogima neće biti pristupačan.
To je pravi sportski auto - sa zadnjim pogonom :-)