Ukupno 17,5 mil. kn

Od sutra prijave za sufinanciranje električnih vozila, evo koji su uvjeti

Punionica
Foto: Duško Jaramaz/PIXSELL
1/3
21.05.2019.
u 16:39

Nabaviti se može jedno ili više vozila pa će se tako za nabavu od 5 do 15 električnih bicikala moći dobiti do 5000 kuna po biciklu, a za električne skutere, motocikle i četverocikle na struju do 20.000 kuna

Pravne osobe se od srijede, 22. svibnja, mogu prijaviti na javni poziv Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za sufinanciranje električnih vozila, a ukupni iznos je 17,5 milijuna kuna, najavio je u utorak direktor Fonda Dubravko Ponoš.

Fond je za održivi promet ove godine osigurao gotovo 40 milijuna kuna, a proračun ovog poziva je 17, 5 milijuna kuna. Sufinancirat će se do 40 posto investicije, odnosno maksimalno do 400.000 kuna po korisniku, rekao je Ponoš.

Na javni poziv mogu se prijaviti lokalne jedinice, tvrtke, obrtnici i sve neprofitne organizacije osim udruga, a financira se nabava električnih bicikala i vozila L kategorije, osobnih vozila te kategorije N1-N3 te M2 i M3, koji osim na električni pogon mogu biti i na stlačeni ili ukapljeni prirodni plin.

Nabaviti se može jedno ili više vozila pa će se tako za nabavu od 5 do 15 električnih bicikala moći dobiti do 5000 kuna po biciklu, a za električne skutere, motocikle i četverocikle na struju do 20.000 kuna.

Do 40.000 kuna dostupno je za plug-in hibridne automobile te vozila N1 kategorije s pogonom na stlačeni prirodni plin ili ukapljeni prirodni plin. Za električne automobile na raspolaganju je i do 80.000 kuna, a za vozila N2, N3, M2 ili M3 kategorije do 400.000 kuna, što je i maksimalni iznos poticaja po korisniku.

Kao i dosad, sufinanciraju se isključivo nova vozila koja u trenutku unosa, uvoza ili prodaje u Hrvatskoj ili ranije nisu bila registrirana, a u slučaju električnog bicikla da nije ranije bio korišten. U slučaju odobravanja poticaja, vozilo se treba nabaviti u roku 12 mjeseci.

Ponoš je također objavio rezultate javnog poziva za građane - pristiglo je više od 2400 zahtjeva, a odobreno je sufinanciranje za kupnju 846 vozila, od čega 168 osobnih automobila, 482 električna bicikla te 196 motocikala i ostalih vozila L kategorije.

Stari Citroëni, Fiati i Mercedesi izloženi u Puli:

Punionica
1/15

Komentara 3

MO
moškov
19:06 21.05.2019.

Subvencionirati uvozne proizvode moze samo ovakova odnarodjena drzavna uprava ...vlada...

Avatar messerschmidt
messerschmidt
10:01 23.05.2019.

Vw je nedavno dao objavu da će proizvoditi baterije za električne aute koje traju koliko i auto. Koliko je to, slijedećom su rečenicom objasnili - nakon 7 godina te baterije će i dalje raditi 70%! Tko bi kupio 7 godinaa star električni auto imajući na umu taj podatak? Koliko bi mu trajao taj auto još? Ja imam dizel star 7 godina. On u 6. brzini pri 120 na sat troši 2,7 l na 100 km. To znači da potrošim za 300 km osamdesetak kuna. Sada uvode naplatu brzog električnog punjenja, na 81 kunu za 20 minuta. Prosječna kilometraža boljeg električnog auta je 300 km s jednim punjenjem. Dođe mu na isto ko s dizelom. Uz jednu razliku -ja ću moj dizelaš moći prodati i nakon 7 g. jer je sve ok ako je dobro održavan, a tko će kupiti skupi električni auto, nakon 7 g, kad odu baterije, koje inače koštaju prosječno 5000 eura?

ŠK
Škorpija
17:42 21.05.2019.

ja mislim da je ovo malo previše nekog financirat za ovakva vozila ,mi obični smrtnici jedva da imamo platit režije i to jedva a za vozilo sretni smo naj nižom klasom.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije