Nakon limuzinske i karavanske verzije četvrte generacije godinama najprodavanijeg modela automobila u Hrvatskoj Škode Octavije koji su nedavno stigli na tržište, češki je proizvođač predstavio crossoversku Scout verziju svog bestselera. Octavia Scout, koja se prvi put na tržištu pojavila 2007. godine, se i dalje temelji na karavanskoj Combi verziji, pa su i dimenzije vrlo slične - dužina 470,3 cm, dok je prostor u prtljažniku identičan - 640 litara (najveći u segmentu).
Scout izvedba od karavana ima 15 mm veću odignutost od tla što je još snažnije istaknuto plastičnim oblogama u crnoj boji na lukovima kotača i pragovima vratiju te off-road elementima poput standardne zaštite podvozja u boji aluminija. Standardni su 18-inčni aluminijski naplaci, a opcijski se može naručiti s 19-inčnim lakometalnim felgama. Prednji i stražnji difuzori, krovne šine i okviri prozora dolaze u srebrnoj boji, kao i kućišta električno podesivih, sklopivih i grijanih retrovizora.
Octavia Scout je standardno opremljen LED svjetlima za maglu, a opcijski se nude LED Matrix glavna svjetla. Unutrašnjost je identična kao u drugim verzijama s nove Octavije “lebdećim” središnjim zaslonom veličine do 10”, ali i elementima koji i u interijeru izdvajaju Scout izvedbu poput kromiranih detalja na vratima i ručkama, ukrasa na armaturnoj ploči kao i ThermoFlux sjedala i Scout loga na prednjim sjedalima. Papučice su aluminijske, a presvlake sjedala, upravljač, nasloni za ruke i nadzorna ploča prošiveni su posebnim kontrastnim Tabor Brown smeđim koncem.
Scout verzija Octavije se do sada nudila isključivo s 4x4 pogonom na sva četiri kotača, dok je novost da će kupci sada moći izabrati i verziju s prednjim pogonom ako to žele.
Za pogon su dostupni učinkoviti TDI i TSI motori. Novost je top izvedba 2,0 TDI dizelaša EVO generacije s 200 KS i 400 Nm okretnog momenta, koji slavi svoju premijeru upravo u ovom modelu. Ali, Scout će se moći kupiti i uz čitavu paletu motora. Početni dizelaš je 2,0 TDI sa 115 KS, a tu je i 2,0 TDI sa 150 KS. Dostupni benzinski motori su 1,5 TSI sa 150 KS i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te ekološkija verzija istog motora e-TEC koja dolazi uz 7-stupanjski DSG i blagu hibridnu tehnologiju. Snažniji benzinac je 2,0 TSI sa 190 KS.
Svjetska premijera potpuno nove Octavije Scout i detaljne informacije o njemu uslijedit će početkom srpnja.