Opelovi automobili sa servisom OnStar već su na cestama oko 18 mjeseci. Trenutačno je svaki drugi novi Opel u Europi opremljen tim sustavom. Osobni pomoćnik za povezivanje i usluge obuhvaća automatski poziv u slučaju sudara, dijagnostiku vozila i pomoć u slučaju krađe. Nude se i nove usluge, kao što su rezervacija hotelskih soba ili pretraživanje parkirnih mjesta preko OnStar savjetnika. Od sada i hrvatski kupci Opelovih vozila modelske godine 2018. nadalje svoje nove automobile dobivaju opremljene OnStar uslugama.
Tu se, prije svega, ubrajaju usluge u hitnim slučajevima. Ako se aktivira zračni jastuk, OnStar se automatski obavještava o tome. Čak i ako se radi o medicinskom problemu ili ste svjedočili prometnoj nesreći, kad pritisnete gumb za hitne slučajeve OnStar će pozvati hitne službe. U slučaju kvara na cesti, dovoljno je pritisnuti gumb i OnStar će također poslati pomoć. Zaključa li vozač ključeve u automobilu, savjetnik OnStara poslat će signal vozilu da otključa vrata.
Vozači se mogu daljinski povezati s vozilom putem mobilne aplikacije OnStar RemoteLink. Vlasnici mogu putem pametnog telefona provjeriti vijek trajanja ulja i tlak zraka u gumama te zaključati ili otključati vozilo.
U slučaju krađe vozila, OnStar će surađivati s policijom na njegovu vraćanju. OnStar šalje mjesečnu poruku e-pošte o dijagnostici vozila s najvažnijim podacima i informacijama o vozilu. U bilo kojem trenutku moguće je pritiskom gumba zatražiti dijagnostičku provjeru. OnStar usluge besplatne su tijekom prve godine korištenja automobila, nakon čega se mogu produžiti putem portala MyOpel. Ako kupci ne produže pretplatu na OnStar, usluga dijagnostike vozila ostaje dostupna sljedećih pet godina bez dodatnog troška.