PLANIRAJU DALJNJU EKSPANZIJU

Osvajanje novih tržišta, povećanje prihoda te zaposlenosti CISEx

Dražen Oreščanin
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
20.12.2018.
u 08:26

Što je to bilo dobro u 2018. godini te što će donijeti nova godina, odgovorili su nam članovi CISEX-a, udruge izvoznika softvera

Test Dome

Rasli 100 posto

TestDome provodi testiranja kandidata prilikom zapošljavanja na primjerima stvarnog posla. Procijenjeni prihodi za kompletnu 2018. godinu su oko 5,5 milijuna kuna, imaju 10 zaposlenih i vanjskih suradnika.

Osvrt i očekivanja

– Protekla 2018. godina bila je uspješna po mnogočemu, što je pridonijelo rastu prihoda od nešto više od 100 posto u odnosu na prethodnu godinu. Tijekom godine marketing se pokazao kao najvažniji segment na koji nismo zadovoljavajuće odgovorili tijekom godine te predstavlja jedan od najvažnijih fokusa u 2019. Očekivanja su da bismo uz planirana poboljšanja trebali nastaviti sa značajnim rastom, pogotovo u području testiranja kandidata za pozicije izvan IT-a (prodaja, podrška korisnicima, projektni menadžment, itd.) – kazao nam je Mario Živić, čelnik tvrtke TestDome.

Poslovna inteligencija

GDPR donio rast

Poslovna inteligencija bavi se analitičkim sustavima te svim oblicima projekata vezanih za upravljanje podacima i omogućavanje digitalne transformacije. U Hrvatskoj ima 110 zaposlenih i u 2018. će donijeti 55 milijuna kuna prihoda. Tvrtke još imaju u Londonu, Beču, Ljubljani, Beogradu, Podgorici i Sarajevu.

Osvrt i očekivanja

– U 2018. godini smo ostvarili rast ukupnih prihoda od oko 50 posto i možemo smatrati godinu vrlo uspješnom. Glavni razlog rasta bilo je povećanje potražnje za softverom i rješenjima potrebnima za usklađenje sa zahtjevima GDPR regulative. Rast prihoda ostvarili smo u svim segmentima, kako u prihodima od usluga tako i u prihodima od softvera, a rast je bio i na domaćem i na stranom tržištu. I ove godine nam je udio prihoda od usluga sa stranih tržišta bio gotovo 80 posto, a tim putem nastavljamo i sljedeće godine, s fokusom na tržište Velike Britanije, gdje od listopada imamo novu direktoricu Danijelu Maljković. Također planiramo širenje našeg Data Privacy Managera na područje cijele EU, što direktno što preko partnera. Glavni izazov bit će pronaći dovoljno kvalitetnih kadrova za rast i širenje poslovanja. Nemamo neka konkretna očekivanja od Vlade, a povećanje neoporezivih davanja za zaposlene iskoristit ćemo sljedeće godine – istaknuo je Dražen Oreščanin, prvi čovjek Poslovne inteligencije.

Kontra

Širenje tržišta

Kontra je Agencija za digitalni marketing, s gotovo tri milijuna kuna prihoda godišnje te ima devetero zaposlenih.

Osvrt i očekivanja

– U ovoj smo godini ostvarili rast prihoda od više od 50 posto, znatno podigli plaće zaposlenicima i povećali broj klijenata. Jako puno energije ulažemo u probijanje na vanjska tržišta, pogotovo SAD-a i tu smo dobili prva dva klijenta. Na vanjskim tržištima želimo se probiti kao agencija za web-development i internet oglašavanje, dok na domaćem tržištu radimo kao full-service agencija, ponajviše za digitalnu produkciju i marketing na društvenim mrežama. U sljedećoj godini planiramo i dalje raditi na prodaji na inozemnom tržištu i povećati broj zaposlenih što će značiti i selidbu u novi i veći ured. Imamo priliku za kvalitetan i zdrav rast i to ćemo iskoristiti, uz najveći izazov pronalaska kvalitetnih zaposlenika. Vlada maksimalno treba raditi na smanjenju cijene rada kako bismo našim zaposlenicima mogli što više povećati plaću i pružiti još bolje uvjete – naglasio je Ilija Brajković, šef Kontre.

InSky Solutions

Zadvoljni i mladi

Osnovni posao InSky Solutionsa upravljanje je odnosa s korisnicima i korisničko iskustvo odnosno CRM. Trenutačno su, tvrde, lider u turističkom sektoru u Hrvatskoj. Prepoznati su, kazuju u financijskom sektoru, farmaciji, proizvodnom sektoru, sektoru za upravljanje imovinom, javnom sektoru te ICT-u.

Osvrt i očekivanja

– Ovu poslovnu godinu privodimo kraju uz osjećaj zadovoljstva zbog korisnika i partnera koji su prepoznali našu kvalitetu i svih uspješno završenih projekata – kazuje Trpimir Kvesić, CEO InSkyja te dodaje: – Temeljem definiranih ciljnih tržišta i uspostavljenih konkurentskih prednosti prigrlili smo strategiju pozicioniranja prema korisniku, odnosno usmjerenost na klijentocentrične kompanije. Kroz projekt internacionalizacije koji provodimo uz financiranje od strane Europske Unije, nastavlja se naša ekspanzija na međunarodna tržišta Europe, Azije i ostalih kontinenata zajedno s našim partnerima poput renomirane hrvatske tvrtke Infobip, već uvelike prisutne kao globalni igrač na tržištu. Usprkos činjenici da smo relativno mladi i još uvijek nedovoljno prepoznati na globalnom tržištu, kroz projekt internacionalizacije poslovanja i fondova EU uspijevamo se prezentirati i širiti našu ideju međunarodnom tržištu.

– Ovu godinu obilježila je intenzivna promocija naših poslovnih rješenja na globalnom tržištu te smo u sklopu internacionalizacije poslovanja posjetili najpoznatije svjetske turističke i tehnološke sajmove kao što su: CEBIT, ITB Asia, WTM London, China Hi Tech Fair Shenzhen, a čekaju nas uz spomenuti sajmovi u 2019. još i ITB Berlin i WTM Dubai. Danas smo suočeni s izazovom projektiranja poslovnih rješenja za korisnike od kojih nas dijeli nekoliko tisuća kilometara, ali istodobno veže orijentiranost na korisnika i CRM kao filozofija – ističe Trpimir Kvesić i nastavlja – Strategijom poslovanja na temelju izvrsnosti radi ekspanzije na međunarodna tržišta nismo u većoj mjeri ovisni o lokalnim političkim izazovima i trendovima, ali smo više nego zainteresirani sudjelovati, kroz CISEX i slične institucije, u dizanju razine prepoznatljivosti ICT-a i „branda“ Hrvatske i njenog gospodarstva kao predvodnika digitalizacije, i to ne samo u regiji nego i šire.

InSky je mlada tvrtka s velikim potencijalom za rast i razvoj te vjerujemo kako će i ovogodišnji porast prihoda od 35 posto vrlo brzo prerasti u još značajnije vrijednosti.

Hoće li im i u kojem segmentu nova godina donijeti nove prilike te što očekuju u idućoj godini poslovanja pitali smo izvoznike softvera okupljenih u Udruzi CISEx, a pri tom su odgovorili i kako im je protekla 2018.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije