Teško je pronaći prodajno mjesto u Hrvatskoj gdje vas blagajnici neće pitati imate li njihovu karticu vjernosti, a mnogi građani odgovaraju potvrdno. Imaju ih u novčaniku, spremne za korištenje pri svakoj kupnji, a s digitalizacijom proces postaje još jednostavniji - sve što trebate je aplikacija na vašem mobitelu koja vam omogućuje pristup svim pogodnostima programa vjernosti, bez potrebe za nošenjem fizičke kartice.
Ovi programi vjernosti ne samo da vam omogućuju da uživate u popustima i nagradama već i pomažu tvrtkama da bolje razumiju vaše potrebe i preferencije. Kroz analizu vaših kupovnih navika tvrtke mogu prilagoditi svoju ponudu kako bi bolje odgovarala vama.
Svoje programe vjernosti razvili su gotovi svi najveći trgovački lanci u Hrvatskoj. Lidl ima aplikaciju Lidl Plus, kupci u Konzumu već godinama koriste MultiPlusCard, a mnogi u novčanicima imaju i, primjerice, dm active beauty karticu ili, pak, BIPACard karticu. A vi, koristite li vi programe vjernosti? Odgovorite nam na naše pitanje dana.
VEZANI ČLANCI:
VIDEO Nove ogromne gužve u trgovačkim centrima otvorenim ovu nedjelju