Nakon nedavne najave akvizicije Wolta od strane DoorDasha, Wolt se okreće prema razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji kako bi postao jedinstveni odgovor na sve potrebe korisnika.
“Prisutni smo globalno u 23 zemlje, više od 270 grada te preko 74.000 partnera uključujući restorane, partner trgovine i Wolt Market poslovnice. Wolt koji je u vrijeme pandemije naglo proširio poslovanje i danas ugovara nova partnerstva s ugostiteljskim i trgovačkim objektima, ovisno o preferencijama svojih korisnika, te bilježi rast iz godine u godinu. U Hrvatskoj, prisutni smo u 15 gradova od kojih su najnoviji Šibenik i Karlovac te do kraja godine planiramo širenje u nove gradove.” kaže Marin Šušnjar, general manager Wolta za Hrvatsku.
Trend rasta online kupovine raste i to strelovitom putanjom. U to ukazuju i podaci Statiste gdje u 2021. godini prodaja putem online kupovina je dosegla otprilike 4.9 bilijuna američkih dolara globalno. Do 2025 godine, očekuje se rast od 5o posto, gdje se procjenjuje da će prodaja dosegnuti otprilike 7,4 bilijuna američkih dolara.
Okrećemo se ponudi online trgovina
Kada govorimo o budućim planovima Wolta, upravo u širenju ponude trgovina Wolt vidi velik potencijal za rast. Na Woltu danas možete pronaći od tenisica za trčanje, do parfema i kozmetike te poklona u obliku nakita, cvijeća ili gaming opreme za svoje najdraže. Dolaskom nekih renomiranih brandova, kao i popunjavanjem gotovo svih kategorija u retailu naši korisnici sve više prepoznaju Wolt kao jedno mjesto za sve što ti je potrebno, shopping mall u njihovom džepu. Upravo o razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji govori Marko Rubelj, retail business manager.