PROMO

Postaje li Wolt novi Amazon?

Wolt
11.05.2022.
u 09:07

Uz jaki portfolio restorana na aplikaciji, Wolt se usmjerio na razvoj portfolia trgovina kako bi korisnicima omogućio da na jednoj aplikaciji nađe sve što mu treba, a Wolt mu dostavlja proizvod unutar 30 minuta. Drugim riječima, polaganim i sigurnim koracima, Wolt želi stvoriti najjaču globalnu dostavljačku firmu na svijetu.

Nakon nedavne najave akvizicije Wolta od strane DoorDasha, Wolt se okreće prema razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji kako bi postao jedinstveni odgovor na sve potrebe korisnika.

“Prisutni smo globalno u 23 zemlje, više od 270 grada te preko 74.000 partnera uključujući restorane, partner trgovine i Wolt Market poslovnice. Wolt koji je u vrijeme pandemije naglo proširio poslovanje i danas ugovara nova partnerstva s ugostiteljskim i trgovačkim  objektima, ovisno o preferencijama svojih korisnika, te bilježi rast iz godine u godinu. U Hrvatskoj, prisutni smo u 15 gradova od kojih su najnoviji Šibenik i Karlovac te do kraja godine planiramo širenje u nove gradove.” kaže Marin Šušnjar, general manager  Wolta za Hrvatsku.

Trend rasta online kupovine  raste i to strelovitom putanjom. U to ukazuju i podaci Statiste gdje u 2021. godini prodaja putem online kupovina  je dosegla otprilike 4.9 bilijuna američkih dolara globalno. Do 2025 godine, očekuje se rast od 5o posto, gdje se procjenjuje da će prodaja dosegnuti otprilike 7,4 bilijuna američkih dolara.

Okrećemo se ponudi online trgovina

Kada govorimo o budućim planovima Wolta,  upravo u širenju ponude trgovina Wolt vidi velik potencijal za rast. Na Woltu danas možete pronaći od tenisica za trčanje, do parfema i kozmetike te poklona u obliku nakita, cvijeća ili gaming opreme  za svoje najdraže. Dolaskom nekih renomiranih brandova, kao i popunjavanjem gotovo svih kategorija u retailu naši korisnici sve više prepoznaju Wolt kao jedno mjesto za sve što ti je potrebno, shopping mall u njihovom džepu. Upravo o razvoju novih kategorija i partnera na Wolt aplikaciji  govori Marko Rubelj, retail business manager.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije