Na hrvatsko je tržište stigla nova generacija Peugeot Riftera, brata blizanca Citroen Berlinga i Opel Comba. Za razliku od svoje PSA braće, Rifter je outdoor izgledom i za tri centimetra povišenom podnicom (u odnosu na Berlingo)zamišljen kao terenska varijanta popularnog obiteljskog vozila.
Najveći su aduti ovakvog vozila prostranost i praktičnost, budući da nudi tri odvojena sjedala u drugom redu (uz tri isofix priključka) te opcijska dva sjedala u trećem redu. Sjedala se iz prtljažnika vrlo jednostavno preklapaju u ravnu podnicu s opcijom “magic flat”, a prtljažnik u standardnoj izvedbi dugoj 440 cm prima 775 litara (uz preklopljeno sjedalo suvozača), dok u produženoj izvedbi dugačkoj 475 cm nudi čak 1050 litara zapremnine.
Rifter je još jedan Peugeotov model koji sada dolazi uz već dobro poznati iCocpit sa sportskim malim kolom upravljača i informacijskim zaslonom od 8 inča, a još praktičnija unutrašnjost ima još više korisnih pretinaca (do 186 litara) i posebnost sa suvozačevim zračnim jastukom smještenim u krov vozila, zbog čega je u armaturi dodatan pretinac. Može se naručiti i uz panoramski stakleni krov, a tada je velika središnja polica za odlaganje smještena ispod krovnog prozora.
Na izbor se nude tri dizelska BlueHDi motora sa 75, 100 i 130 KS te PureTech turbobenzinac sa 110 KS (iduće godine stiže i snažniji od 130 KS). Benzinska verzija uparena je s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, kao i dizelaši sa 75 i 100 KS, dok najsnažniji dizelski motor stiže uz 6-stupanjski ručni mjenjač ili 8-stupanjski automatik. Pogon 4x4 nije dostupan, a kao alternativa se nudi funkcija “grip control”. Početna cijena od 153.975 kn odnosi se na dizelaša sa 75 KS i početnu opremu Active.
Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:
Više od 20.000 Eur za ostakljeni teretni sanduk od samo 75 KS?? Pa skoro pa poklon! Bljak!