Test Peugeot 2008

Privlači dizajnom, osvaja udobnošću i opremom

Foto: Jurica Galoć/PIXSELL
1/4
29.07.2020.
u 11:01

Motor je žustar, radi uglađeno i tiho, a automatski 8-stupanjski mjenjač brzine mijenja gotovo neprimjetno

        Druga generacija francuskog kompaktnog crossovera, Peugeota 2008, pažnju plijeni u kojem god se izdanju pojavi na cesti, a zasluge za to prvenstveno idu na račun dizajna. ‘Prelomljene’ linije na bokovima, upečatljiva svjetla, robustan nos... S koje god ga strane pogledali, naći ćemo neku posebnost, detalj specifičan za ovu marku, za ovaj model. Peugeot se i inače prilično potrudi oko dizajna, a za 2008 smatramo da je jedan od njihovih dizajnerski najuspješnijih modela.

U odnosu na prethodnika, novi Peugeot 2008 ima 6,5 centimetara veći međuosovinski razmak (260,5 cm), koji je putnicima na stražnjoj klupi donio osjetno više prostora. Novi 2008 se i izdužio, te je sada dug 430 centimetara (+14 cm), što ga posve ravnopravno svrstava u grupu obiteljskih automobila. I dosad je Peugeot 2008 bio jedan od najprostranijih B-SUV modela, a sada je to još naglašenije. U odnosu na prethodnu generaciju, povećan je i prtljažnik, koji sada prima 405 litara. U prethodni je, naime, stalo 350 litara. Valja napomenuti da je kompaktni 2008 i uzoran putni automobil. Tijekom testa uputili smo se na duže putovanje - automobil ne umara ni na duge staze, sjedala su široka i komforna. Pri podešavanju ovjesa očito se vodilo puno računa o udobnosti vožnje, ali nije zanemaren ni aspekt dinamike. Iako je riječ o povišenom SUV modelu, Peugeot 2008 u zavojima se tek neznatno naginje. U vožnji je predvidiv, multifunkcijski upravljač je izravan.

Ovoga smo puta francuski novitet isprobali u Allure BlueHDi izvedbi sa 131 konjskom snagom, upregnutom s osamstupanjskim automatskim mjenjačem. Kombinacija je za svaku pohvalu te omogućava komforno i ležerno putovanje: motor je žustar, radi uglađeno i tiho, a mjenjač brzine mijenja gotovo neprimjetno. Peugeot 2008 s ovim motorom u prosjeku deklarirano troši 3,8 l/100 km. Mi to nismo uspjeli postići, ali zadovoljni smo i s postignute 5,4 litre na 100 km.

 

 

 

U većem i od prethodnika robusnijem 2008 velike promjene uočavamo i u putničkoj kabini. Naravno, osim činjenice da je prostranija. Peugeot i ovdje ugrađuje svoj i-Cockpit s malim kolom upravljača, a u novom 2008 nudi i 3D i-Cockpit. Na ovoj digitalnoj instrumentnoj ploči informacije se prikazuju trodimenzionalno, dinamične su te se projiciraju poput holograma. Središnji ekran osjetljiv na dodir u Peugeotu 2008 može biti dijagonale do 10 inča - kakav je ugrađen u testni primjerak - a ispod njega su, uobičajeno, tipke za najvažnije funkcije, oblikovane poput prekidača u zrakoplovu. Materijali su ugodni na dodir, završna obrada kvalitetna. Praktičnih pretinaca za sitnice ima posvuda po kabini.

Peugeot 2008 stoji od 138.990 kuna. U testiranoj izvedbi te sa svom dodatnom opremom (3D navigacija,10’’ HD zaslon na dodir, prednji i stražnji parkirni senzori sa stražnjom kamerom, prednja LED svjetla za maglu sa zakretnom funkcijom, dodatno zatamnjena stražnja bočna i stražnje staklo, crvena Eliksir boja) cijena mu je 209.859 kn.     

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije