Prvi meet-up event Digital Takeover u organizaciji 24sata otkrio je brojne zanimljive informacije iz svijeta digitalnog poslovanja, marketinga i medija mnogobrojnim stručnjacima koji su se jučer okupili kako bi razmijenili iskustva iz područja online i mobile oglašavanja.
´Naša je želja da meet-up event Digital Takeover postane središnje mjesto okupljanja digitalne zajednice kako bi stekli i izmijenili iskustva i znanja i zajedno potaknuli rast digitalne industrije koja već sada, a kroz koju godinu će sasvim sigurno suvereno vladati cjelokupnim medijskim svijetom u Hrvatskoj. ´, istaknuo je Zoran Turković, direktor digitalnih izdanja 24sata.
Na Digital Takeoveru svoja iskustva s okupljenima podijelili su in-house eksperti 24sata ali i gosti predavači u tri kratka interaktivna modula. Uvodno predavanje imala je Martina Zeljko iz Gemiusa koja je prisutnima otkrila najsvježije informacije i brojke o oglašavanju na online platformama istaknuvši kako više od 1,2 milijuna Hrvata danas pristupa internetu putem mobitela. Svi mobilni portali u Hrvatskoj u porastu su, a u vrlo bliskoj budućnosti vjerojatno će više ljudi čitati vijesti preko mobitela nego preko računala. Srđan Veldić, direktor Red View Media prisutnim je prezentirao mobilni zamah koji nas očekuje u 2015. godini, a koji u Hrvatskoj nije adekvatno popraćen i porastom oglašavanja na mobilnim platformama. ´Pametni mobiteli već su odavno sastavni dio naših života, a da je tako dokazuje i podatak da svog "plastičnog suputnika" dodirnemo u prosjeku 221 put na dan. Upravo toliko radnji smartphone svaki dan izvrši za nas, a da toga vjerojatno nismo niti svjesni´, naglasio je Veldić. Potom je koordinatorica marketinga Anja Pečovnik iz internetske trgovine Mondo.hr okupljenima pokazala sve metode koje koristi kako bi offline kupci postali i ostali online kupci pritom istaknuvši kako u konzumaciji mobilnih sadržaja odlično hvatamo korak sa svijetom, ali ono u čemu zaostajemo je kupnja preko interneta. Naši su ljudi prema tome i dalje nepovjerljivi, a u prilog tome ide i podatak da je svega 23 posto Hrvata u 2014. godini kupovalo online. Zaključno predavanje održali su product manager Hrvoje Dorešić i specijalist prodaje digitalnih medijskih rješenja Luka Duspara iz 24sata. Fokus svojega izlaganja dvojac je temeljio na važnosti content marketinga za kreiranje dobrih marketinških kampanja te su prezentirajući zanimljiv case study željeli apostrofirati kako kreativnost i sinergijski pristup donose brze i kvalitetne rezultate što je klijentima danas iznimno važno. Marketinški su najuspješnije one priče koje su dovoljno zanimljive da mogu postati viralne. Humor, iznenađenje, emocije, drama... te stvari izazivaju najveću pozornost i najbolje prodaju. Content marketing nije važan samo za internetsku prodaju već i za promociju proizvoda i usluga općenito. Riječ je o novom pristupu u kojem se čitateljima ne nudi suhoparna reklama već kvalitetan sadržaj. Takve priče možemo proizvesti u 24sata – rekao je Hrvoje Dorešić, product manager 24sata.hr.
Po završetku službenog dijela jednoj od sudionica uručena je vrijedna nagrada, točnije besplatno oglašavanje na 24sata.hr te poklon bon za Mondo.hr jer je u najkraćem roku riješila nagradni kviz, a potom je uslijedilo druženje uz zakusku u foajeu kina Europa.
Želja organizatora je putem mjesečnih meet-up evenata Digital Takeover stvoriti mjesto za razmjenu znanja i iskustva te omogući kvalitetnu diskusiju između digitalnih stručnjaka, a dobivene pozitivne reakcije dovoljan su razlog i garancija da se sljedeći Digital Takeover održi već za mjesec dana.
Konkretne brojke te više informacija o trendovima koje su predstavili predavači pročitajte na portalu 24sata.hr