Grandland X

Raskošno izdanje Opelova SUV-a nastalog u braku s Francuzima

Opel Grandland X
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
1/8
13.09.2018.
u 15:41

Grandland X nudi se samo s pogonom na prednje kotače, no Ultimate inačica ima sustav IntelliGrip

Najveći Opelov SUV Grandland X - nastao iz braka s francuskom PSA grupom - u najraskošnijem je izdanju u nazivu dobio nastavak Ultimate. Nije, naravno, sve u imenu, ali dobar je putokaz onoga što se krije ispod kože, jer perjanica Opelove SUV i crossover ponude dolazi s uglađenim i tihim dvolitrenim dizelskim strojem od 177 konjskih snaga uparenim s vrhunskim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, te uz čitavu paletu najnaprednijih sustava za povezivost i podršku vozaču.

Izvana, Ultimate izvedbu možete prepoznati po krovu u boji različitoj od boje karoserije te po 19-inčnim alu naplatcima, a ističu se i štitinici podvozja u srebrnoj boji.

Opel Grandland X
1/11

Kako je riječ o velikom SUV-u, nameće se pitanje pogona. Grandland X nudi se samo s pogonom na prednje kotače, no Ultimate inačica ima sustav IntelliGrip. Okretom prekidača na središnjoj konzoli vozač može odabrati mod vožnje i podlozi ili svom raspoloženju prilagoditi postavke motora i mjenjača. Različitom raspodjelom okretnog momenta između pogonskih kotača IntelliGrip osigurava optimalnu trakciju. Kad je riječ o velikim SUV-ovima, Grandland X natprosječno je ugodan u vožnji, upravljiv i stabilan. Uz 177 konja, moderan dizelaš nudi najveći okretni moment od 400 Nm pri 2000 o/min, što Grandlandu X omogućuje i startnost. Do stotke utroši 9,1 sekundu te postiže maksimalnih 214 km/h.

Oduševio nas je i izmjerenom potrošnjom od 5,7 l/100 km. Od zanimljivijih stavki dio su Ultimate paketa još, primjerice, prilagodljiva prednja svjetla (full LED, naravno), napredan park-pilot sustav i sprijeda i straga, kamera koja pokriva 360 stupnjeva, otvaranje prtljažnika bez uporabe ruku. Ergonomska sjedala vozaču i suvozaču zlata će vrijediti tijekom dužih putovanja. Grijana su i prednja i stražnja sjedala, ali i kolo upravljača. Komfor još zaokružuju premium audio sustav, dvozonski automatski klima-uređaj, bežični punjač za pametne telefone, sustav odmrzavanja vjetrobrana.

Interijer je, općenito, ergonomski posložen i prostran. Sve su komande na dohvat ruke, 8-inčni dodirni ekran u boji jednostavan je za korištenje.

Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi

Komentara 3

BA
bajabaja
04:59 19.09.2018.

Evo već 7mj. imam Grandlada 1.6 120 konja manualni mijenjač i na 7500km mu je prosjek 6.2l po putnom kmpu..i to 90%Zagrebačka vožnja..iako je po mom točenju i računanju potrošnja oko 5.9l..sve pohvale na udobnost i sve ostalo..

IB
ibiza
12:14 16.09.2018.

nema sanse da je trosio samo 5,7 litara ,a Moj Tiguan trosi 7-8 litara a ako vozis stvarno ostro penje se i do 10 litara ,daj te ga meni i onda nece biti ispod 7 litara ,reci mo na primijer od Zagreba pa do Splita i nazada. i onda napisite prosijek i to bi bilo najmanje 7 litara a na aauto putu niko ne vozi 100 na sat nego 120- 150 kmh pa da te vidima negdije se malo potegne ..

SA
SandraŠ
12:06 09.05.2019.

Imam Granlanda i već je 5 mjeseci pokvaren, još uvijek je u servisu i ne mogu otkloniti kvarove. Prestrašno koliko ima materijalnih nedostataka. Definitivno je najlošije Opel vozilo. Opel više nikad i kajem se što smo ga kupili.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije