Treća Buba službeno je otkrivena proljetos na salonu automobila u Šangaju, a od proteklog tjedna model koji je kroz više od 70 godina postojanja obilježio marku Volkswagen može se vidjeti i na hrvatskim cestama. Cjenovno starta na 144.643 kune, za izvedbu pokretanu 1,2 TSI benzinskim agregatom sa 105 KS.
Zamišljena kao globalni automobil, nova je Buba kombinacija modernog izgleda, naprednih tehnologija, ali i kontura koje neodoljivo vuku prema originalnoj Bubi. Jednak dojam ostavlja i unutrašnjost. Da nova Buba može konkurirati i kao obiteljsko vozilo, svjedoče prostrana stražnja sjedala, ali i 310 litara prtljažnika. Još jedan detalj nepogrešivo se nameće već nakon prvih prevaljenih kilometara - nova je Buba, kad je riječ o kvaliteti materijala i izrade, te o čvrstoći - pravi Volkswagen. Nepogrešivo.
Najnovija Buba također obiluje retro-detaljima, ali oni su sada ipak modernizirani. Primjerice, Buba je u najnovijem izdanju izgubila svoj prepoznatljivi znak, vazu za cvijet. Ipak, donosi prepoznatljiv pretinac za rukavice, jednak onome u izvornoj Bubi, smješten na vrhu armaturne ploče. Od izvornika je ‘pokupila’ i mekane ručke za putnike na stražnjoj klupi, montirane na B stup.
Instrumentnom pločom ponovno dominira veliki brzinomjer, a uz njega su pokazivači broja okretaja i stanja u spremniku goriva. Zanimljiv je i opcijski audio sustav - za njega se pobrinuo legendarni proizvođač gitara Fender.
Ponudu čine tri paketa opreme, a interijer sebi donekle možete prilagoditi zanimljivim opcijama, poput pokazivača temperature ulja, pritiska u turbopunjaču i štoperice, zanimljivim naljepnicama.
Motornu gamu čine provjereni TSI i TDI agregati. Benzinci nude 105, 160 (1,4 TSI) i 200 (2,0 TSI, uz DSG mjenjač) KS. Dizelska izvedba sa 1,6 TDI motorom od 105 konja košta 164.197 kn, a očekuje se i snažniji dizelaš od 140 konja.