Svježe, futurističke linije Espace pete generacije izdvajaju od konkurencije. Novim dizajnom odmaknuo se i od segmenta jednovolumena te se približio velikim crossoverima. Osim izdašnih dimenzija (dug je 486 cm, širok 189 i visok 168 cm), krase ga mišićavi oblici.
Ne planiraju 4x4 pogon
Iz Renaulta ne kriju da napuštaju segment jednovolumena. Iako se vizualnim elementima, ali i odstojanjem od tla koje sada iznosi 16 cm, francuska krstarica približila robusnim modelima koji se nude (i) s pogonom na sva četiri kotača, Renault 4x4 pogon ne namjerava ponuditi za Espace.
Novitet se ističe i s nekoliko sustava za ugodnije i sigurnije putovanje. Sustav Multi-Sense prilagođava motor (zvuk i odziv), mjenjač, šasiju, osvjetljenje unutrašnjosti, izgled instrumentne ploče i postavke masažnih sjedala vozačevim željama. Vožnja tako može biti komforna ili dinamična, a svaki od zadanih elemenata vozač može i zasebno podesiti u personaliziranom modu. U sport modu upravljač je direktniji, ovjes krući, motor radi u višim okretajima, dok je u modu comfort sve podređeno udobnosti.
Novi Espace nudi i 4Control odnosno upravljanje svim kotačima, a ovaj sustav također pokazuje razlike ovisno o izabranom modu vožnje. Zakret stražnjih kotača iznosi 1,5 stupnja u comfort, a čak 3,5 stupnja u sport modu, što olakšava upravljanje. Agilnosti i stabilnosti pomaže i aktivan ovjes.
Impresivan tablet
U kabini se nameće dodirni ekran veličine pravog tableta (8,7 inča), koji omogućava upravljanje funkcijama vozila i povezivanje s multimedijskim uređajima. Tablet srastao s centralnom konzolom djeluje impresivno, ali takav način upravljanja funkcijama poput navigacije, radija, klima-uređaja od vozača traži da pogled skrene s ceste. Uz tablet-konzolu, head up display ispred vozača, futurističku ručicu automatskog mjenjača i pet mogućih boja za osvjetljavanje unutrašnjosti, dojam više klase je potpun.
>> Kadjar - Renaultova verzija Nissan Qashqaija
>> Espace i Vitara prošli s maksimalnom ocjenom, Fiatu 500X i Mazdi2 četvorka