Malo se kome ne sviđa talijanski mališan Fiat 500 koji je s lakoćom spojio retro imidž s modernim linijama i suvremenim stavkama opreme. No, sada se u kombinaciju ugurala i budućnost i to u vidu elektrifikacije pogonskog sklopa. Fiat 500 Hybrid prvi je Fiatov korak u elektrifikaciji game. Na naše je tržište, dakle, Fiat 500 nedavno stigao s benzinskom hibridnom tehnologijom, a isprobali smo ga u bogatijoj Dolce izvedbi. Blagohibridna tehnologija temelji se na novom 3-cilindričnom benzinskom motoru. Uparen s 12-voltnim elektromotorom (remenom pokretan generator starter) daje 70 KS i 92 Nm okretnog momenta. Hibridni sustav obnavlja energiju tijekom kočenja i usporavanja, skladišti je u bateriji kapaciteta 11 Ah i koristi je za ponovno pokretanje motora i za pomoć tijekom ubrzavanja.
U hibridni Fiat 500 ugrađen je precizan 6-stupanjski ručni mjenjač, podešen kako bi na rutama izvan grada Fiat 500 što manje trošio. Deklarirana potrošnja izvan grada (NEDC) tako iznosi 3,5, a u gradu 5,5 l/100 km. Mi smo tijekom testa u prosjeku trošili 5,2 litre goriva. Očekuje se da će ponudu u siječnju obogatiti i automatski mjenjač.
Fiat 500 Hybrid postiže maksimalnih 167 km/h - za takav automobil i više nego dovoljno. U vožnji je ugodan, valja se pripremiti tek na nešto dugotrajnije početno ubrzavanje, no kad postigne normalnu gradsku brzinu agilan je i lako upravljiv. U kojoj god inačici stigao, kod Fiata 500 oduševljava njegova sposobnost žustrog probijanja kroz gradsku vrevu i parkiranja na najskućenijim mjestima. Bez obzira na kompaktne vanjske dimenzije, prostora u kabini ima dovoljno za četiri odrasle osobe. Fiat 500 Hybrid već je u Lounge izvedbi dobro opremljen, a bogati Dolce ima i 7-inčni infotainment sustav, automatski klima-uređaj, stakleni krov, stražnje parking senzore..