Na prvi pogled izgledom ne donosi revolucionarne promjene u odnosu na aktualnu redizajniranu verziju šeste generacije, barem ne sprijeda, gdje i dalje dominira Fordov veliki prepoznatljivi šesterokutni usisnik zraka. Stražnji dio je potpuno novodizajniran s vodoravnim svjetlima, a bočna silueta je ostala više-manje ista. Fiesta je u dužinu porasla 8 cm i sada je duga 404 centimetra.
Odmah dolazi u četiri različite verzije opreme. Klasična oprema je Titanium, sportska se naziva ST-line, dok po prvi put u B segmentu Ford u Fiesti nudi svoju luksuznu opremu Vigniale. Najinteresantnijom se čini varijanta Active u obliku svojevrsnog crossovera s podignutom podnicom i plastičnim oblogama na rubovima karoserije, koja će svakako privući mnoge budući da su podignuti automobili trenutačno vrlo traženi. U unutrašnjosti će, barem u bogatijim paketima opreme, dominirati 8-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a uz doplatu će se moći naručiti vrhunski audio sustav Bang&Olufsen.
Fiesta nudi čitav niz sustava pomoći vozaču, poput adaptivnog tempomata, automatiziranog parkiranja, sustava upozorenja promjene traka, upozorenja o mogućem sudaru uz detekciju pješaka, čime se svakako svrstava među najnaprednije aute u segmentu. Baza motorizacije i dalje je mnogostruko nagrađivani 1,0-litreni Ecoboost turbobenzinac koji dolazi sa 100 (dostupan i s automatikom), 120 i 140 konjskih snaga, a novost je trocilindarski 1,1-litreni atmosferski benzinac sa 70 i 85 KS. Dizelsku ponudu čine 1,5-litreni TDCI sa 85 i 120 konja. U prodajne bi salone nova Fiesta trebala stići u prvoj polovici iduće godine.
>> Ford Mondeo je i dalje prava vozačka limuzina