Novitet iz Češke

Fabia osvježena dizajna, s novim motorima i sigurnosnim sustavima

Škoda Fabia
Foto: Škoda
1/3
14.02.2018.
u 08:30

Na izbor su četiri živahna i učinkovita 1-litrena 3-cilindarska benzinska motora. Dizelaša u ponudi zasad nema

Škoda je redizajnirala svoju Fabiju te joj je podarila nov izgled prednjeg i stražnjeg kraja, uključujući LED svjetla koja su prvi put ponuđena na maloj Škodi, ali i mnoga tehnološka unaprijeđenja. Dotjeran je i interijer, što uključuje osvježenu instrumentnu ploču, nove materijale na sjedalima i komandnoj ploči. Infotainment sistem ‘Swing’ sada dolazi sa 6,5-inčnim ekranom i Škoda Connect sustavom.

Na izbor su četiri živahna i učinkovita 1-litrena 3-cilindarska benzinska motora. MPI motori razvijaju 60 i 75 konjskih snaga, dok TSI strojevi s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem nude 95 i 110 konja. Najsnažniji agregat u ponudi bit će dostupan i sa 7-brzinskim DSG automatskim mjenjačem. Fabia je dobila nove sustave pomoći vozaču, među njima i nadzor mrtvog kuta, upozorenje na nadolazeći promet straga, automatsko prebacivanje između drugih i kratkih svjetala.

Pametna rješenja karakteristična za Škodine modele našla su se, naravno, i u novoj Fabiji, pa je strugač leda uklopljen u poklopac spremnika goriva dobio i mjerač dubine gaznog sloja gume. Premijerno će nova Fabia biti izložena u ožujku na salonu u Ženevi, a izlazak na tržište očekuje se u drugoj polovici godine.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Škoda Fabia
1/45
Ključne riječi

Komentara 8

HA
hacker
10:01 14.02.2018.

Svi TSI motori u Fabiji dobivaju omraženi filter čestica tzv. GPF. Pored novog Pola i Ibize ne vidim niti jedan razlog za kupnjom nove Fabie jer cjenom ne odskače znatno od spomenutog dvojca.

IB
ibiza
18:14 14.02.2018.

dobar autic..

Avatar comparator
comparator
10:59 14.02.2018.

Za one koji ne znaju dizel vozila nove generacije pale bolje zimi nego ljeti. Kao drugo u hladnjak nikad pa ni zada ne doljevati vodu . Treće u spremnik za pranje stakla uvjek doljevati samo tekućinu otpornu na smrzavanje. Voda uvjek isparava i stvara pritisak u sustavima dok tekućine kao antifriz štite još i protiv korozije. Zimske gume su bolje od ljetnih s dovoljno profila jer su mekše i profil je prilagođen snijegu i hladnoj podlozi. Zimi vozite s trideset posto smanjenom maksimalnom i prosječnom brzinom ako bas oni odostraga ne tjeraju na brže , ako vas tjeraju onda ih propustite.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije