Škoda najviše servisa, Renault najviše salona

12.08.2008.
u 09:37

Podrazumijeva se da najraširenije prodajno-servisne mreže u pravilu imaju marke koje se najviše prodaju, ali i među njima su velike razlike u strategiji razvoja mreže.

Jedan od dokaza jest to da se kod većine ne podudara broj ovlaštenih prodavatelja i ovlaštenih servisera. U pravilu je servisera više, ponekad i dvostruko nego prodavatelja, ali ima i obratnih slučajeva.

Najširu servisnu mrežu ima Škoda, čak 51 ovlašteni servis na popisu, od toga 8 u Zagrebu i okolici. Škode se pak mogu kupiti u 25 salona, pa u tome češka marka dijeli tek deveto mjesto. Po 43 servisa imaju Volkswagen i Renault, od toga VW devet, a Renault čak 11 na području Zagreba i županije.

Prvak po broju prodajnih mjesta je Renault, s čak 38 salona na službenoj listi. Iz njega slijede Opel i Fiat s po 35 prodavatelja te Citroen s 30.

Iznenađujuće peto mjesto ima Zastava, čiji je zastupnik HD auto ovlaštenje za prodaju dao čak tridesetorici prodavatelja, ali dosadašnji prodajni rezultati suprotni su od te brojke. Pri vrhu liste još su Peugeot (27 salona) te Volkswagen i Chevrolet sa 26 prodavatelja.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije