Fiat 500 slavi deset godina prisustva na tržištu. Najuspješniji Fiatov automobil prošlog desetljeća na naše je tržište došao početkom 2008. godine.
Danas se prodaje bolje nego ikad, doslovno u cijelom svijetu. Kako bi obilježio prvih deset godina, Fiat je za hrvatsko tržište osmislio posebno izdanje “Dolce 10”. Dosad se kupcima nudio model Fiat 500 Lounge Cro, također bogato opremljen, sa serijski ugrađenim automatskim klima-uređajem, 16“ alu naplacima, stražnjim parkirnim senzorima, panoramskim krovom. Nova izvedba Fiat 500 Dolce 10, u odnosu na dosadašnji Lounge Cro, donosi dodatnu opremu vrijednu 7750 kuna. Za tu dodatnu opremu kupac ne treba doplatiti, već cijena automobila ostaje 93.000 kuna. Ta se cijena odnosi na Fiat 500 pogonjen 1,2-litrenim motorom od 69 konjskih snaga, na kojega otpada 82% prodaje Fiata 500 u cijelom svijetu.
Fiat 500 Dolce 10 tako - dodatno na Lounge Cro izvedbu - donosi veliki 7-inčni ekran osjetljiv na dodir s uključenom navigacijom i Carplay/Android zrcaljenjem. Količina Dolce 10 primjeraka je ograničena. Dok Fiat 500 u Hrvatskoj slavi s Dolce 10 verzijom, u ostatku Europe nudi se slično opremljena “500 Collezione” izvedba čija je europska turneja Fashion Show Tour nedavno završila u Madridu. Prije toga, Fiat 500 Collezione obišao je najprestižnije modne piste u Europi – Milano, London, Berlin i Pariz.
S ekskluzivnim kombinacijama boja i materijala, 500 Collezione 30. je posebno izdanje legendarnog modela plasirano na tržište u proteklih jedanaest godina. Nudi se u dvije verzije karoserije, kao hatchback i kabriolet. Fiat 500 na tržište je prvi put stupio 1957. te se dokazao kao simbol motorizacije u Italiji. Ponovno je lansiran na tržište 2007. kada je premijerno predstavljen novi model, prodan u više od dva milijuna primjeraka u više od 100 država diljem svijeta. U prva četiri mjeseca ove godine Fiat 500 bio je vodeći na tržištu u devet država, među kojima je i Hrvatska.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu: