Putnička i gospodarska ikona

Što nudi novi VW: Prvi digitalizirani Bulli 2020. vozit će i na struju

VW Multivan
Foto: VW
1/12
29.08.2019.
u 08:07

NOVI T6.1 nudi se s učinkovitim TDI motorima snage 90, 110, 150 i 199 KS. Izvedba bez emisija, električna, raspolaže sa 112 KS, a između dva punjenja može prijeći više od 400 km

Volkswagen je nedavno pokazao novu putničku i gospodarsku inačicu šeste generacije modela koji je na cestama još od 1949. godine, a sada smo T6.1 i isprobali - na prometnicama Amsterdama i njegove okolice. U prvom je planu, naravno, putnički Multivan, poznat i kao Bulli. Veliki Volkswagen temeljito je dotjeran - donosi novi dizajn prednjeg dijela i unutrašnjosti - a među novinama su i brojni inovativni sustavi podrške vozaču, koji vožnju čine lakšom, sigurnijom i komfornijom. U Hrvatsku T6.1 stiže u listipadu.

Novo digitalno okruženje

Najnovije izdanje digitalizirano je i povezano, a obuhvaća i posljednju generaciju Volkswagenova infotainment sistema sa stalnim pristupom internetu. Ispunjeni su svi preduvjeti za integriranje digitalnog kokpita i novog infotainmenta, što je stvorilo novo digitalno okruženje prikaza informacija i kontrola. Opcijski integrirana SIM kartica (eSIM) novim 8-inčnim i 9,2-inčnim infotainment sistemima omogućava da reagiraju na glasovne komande.

VW Multivan
1/12

T6.1 u vožnji je osjetno stabilniji od prethodnika. Novi sustavi podrške obuhvaćaju i Cross Wind Assist, koji je sada dio serijske opreme. Ovaj sustav automatski stabilizira vozilo kad počne puhati jači bočni vjetar. Nude se i brojne nove opcije, primjerice sustav aktivnog zadržavanja u voznom traku, sustav čitanja prometnih znakova koji ‘vidi’ i putokaze, Park Assist, Side Protection sustav za lakša manevriranja, Rear View Assist za sigurniju vožnju unazad, Trailer Assist za lakše manevriranje s prikolicom.

Obnovljena je motorna gama, a u ponudi će biti i električni pogon. Novi T6.1 nudi se s učinkovitim 2,0-litrenim turbodizelskim motorima snage 90, 110, 150 i 199 KS. Izvedba bez emisija, električna, stiže 2020., raspolaže sa 112 KS, a baterija kapaciteta do 77.6 kWh omogućava autonomiju veću od 400 km. Izvedbe od 150 i 199 konja nudit će se i s pogonom na sva četiri kotača.

Utovar dugačkog tereta

Gospodarska inačica Transporter također donosi vizualne novine, digitaliziranu kabinu, napredne sustave podrške, a diči se i nekim specifičnim rješenima. Posebne funkcije utovara dugačkog tereta ispod klupe na suvozačevoj strani omogućavaju utovar predmeta dugih do 280 cm. U T6.1 s produženim međuosovinskim razmakom mogu se utovariti predmeti dugi do 330 cm. Novi Transporter nudi se kao klasičan kombi, kombi s pregradom, s jednim ili dva reda sjedala u kabini. Osvježenje šeste generacije gospodarskog Transportera, poput putničkog Multivana, sada ima elektromehanički servo-upravljač. Transporter 6.1 ima i sustav automatskog kočenja nakon nesreće te pomoć pri kretanju uzbrdo. Pretinac ispod dvostruke klupe na suvozačevoj strani može se zaključati.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije