Druga generacija

Suzuki SX4 izrastao je u kompaktni SUV i cilja na Qashqai

suzuki sx4 (1)
Foto: Suzuki
1/11
28.03.2013.
u 15:23

Dizajnerski se temelji na avangardnom konceptu S-Cross, ali s mnogo tradicionalnijim linijama

S prvom generacijom modela SX4 Suzuki je kao prvi urbani crossover 2006. napravio pravu pomutnju na tržištu. Koliko je bio ispred svog vremena dovoljno govori i podatak da su prije dva tjedna, sedam godina nakon njega, u Ženevi predstavljena tri konkurenta - Peugeot 2008, Renault Captur i Ford Ecosport.

Ali, Suzuki je otišao korak naprijed i druga generacija modela SX4, također premijerno pokazana u Ženevi, postala je pravi kompaktni crossover, konkurent kralju klase Nissan Qashqaiju. U duljinu je porastao za velikih 15 cm, sa 415 na 430 cm, dok je međuosovinski razmak s 250 cm povećan na 260 cm. Zbog toga je novi SX4 u odnosu na stari mnogo prostraniji, što će najviše osjetiti putnici na stražnjoj klupi, a posebno se to vidi po obujmu prtljažnika. Dok stari SX4 prima 270 litara, novi model raspolaže s raskošnih 430 litara prtljažnog prostora.

Dizajnerski se temelji na avangardnom konceptu S-Cross, ali s mnogo tradicionalnijim linijama. Ipak, s koncepta je zadržana upečatljiva velika prednja maska s novim svjetlima. Bočna silueta je izdužena i izgledom neodoljivo podsjeća na Nissan Qashqai.

Dizajnerski bez velikih iznenađenja, ali vrlo zgodno i privlačno. Takva je i unutrašnjost, vrlo skladna i jednostavna za korištenje, ali i dinamičnija nego do sada.

Ponudu motora čine poznati, ali dorađeni 1,6-litreni benzinac sa 120 KS i novi 1,6-litreni turbodizelaš sa 120 KS koji je zamjena za dosadašnji 1,9-litreni Fiatov agregat.

Benzinac sada ima veći okretni moment od 156 Nm pri 4400 o/min te je štedljiviji. Službenih podataka o potrošnji nema, ali je ispuh CO2 smanjen sa 139 na 125 g/km. Dolazi uz 5-stupanjski ručni mjenjač.

Dizelaš ima istu snagu, ali dvostruko veći okretni moment od 320 Nm dostupan već od 1750 Nm. S obzirom da ispušta 110 g/km CO2 očekuje se vrlo povoljna potrošnja. Standardno dolazi uz 6-stupanjski ručni mjenjač. U ponudi će biti i automatski CVT mjenjač s ručnim modom od sedam brzina.

Kao i prva generacija, proizvodit će se u Mađarskoj, a u Hrvatskoj ga očekujemo tijekom ljeta. Cijene još nisu poznate.

>> Suzuki S-Cross - novi SUV za gradsku džunglu

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije