Passat Alltrack, novitet u ponudi Volkswagena, ušminkana je i tri centimetra povišena izvedba karavanskog Passata sa pogonom na sve kotače kojom VW ulazi u društvo predvodnika te podklase - uz modele Audi Allroad, Subaru Outback i Volvo XC izvedbe. Alltrack se prepoznaje po plastikom zaštićenim blatobranima i proširenim pragovovima, a sa 16,5 cm udaljenosti od tla sposoban je i za zahtjevnije terenske zadatke. Vozna svojstva nisu trpjela pa je Alltrack upravljiv poput \"običnog\" Passata, a jednostavno briljira na autocesti.
Alltrack pokreće 2-litreni TDI motor sa 170 KS, a za prijenos snage je zadužen DSG sa dvostrukom spojkom. Uz integralni pogon na sve kotače Passat Alltrack dolazi do stotke za 8,9 s, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 210 km/h. Tvornički deklarirana prosječna potrošnja je 5,9 l/100 km, ali u realnim uvjetima treba računati na dvije do tri litre više. U unutrašnjosti dašak luksuza, ali uz konzervativne linije.
Testni Alltrack opremljen je adaptivnim tempomatom i Front assistom koji održavaju brzinu kojom vozač želi voziti do trenutka kad automobil ispred smanjuje brzinu ili staje. Tada će Alltrack sam smanjiti brzinu, po potrebi i stati te ponovno ubrzati. Sve funkcionira vrlo dobro i ugodno. Passat je opremljen i Line Assistom, koji ispravlja upravljač ako automobil bez namjere vozača prelazi u drugi trak. Vrlo dug popis dodatne opreme rezultirao je probijanjem granice od 400.000 kuna. Cijena mu je 417.894 kuna, dok osnovna izvedba ovog modela stoji 302.876 kuna.
Nevjerovatno! Konvertiram to u KM(BiH) i nespojiva mi ta cijena, pokusam opet i opet mi nespojiva! Sto je to u njemu, novo-opremljena sala za kirurshke zahvate?!