Testirali smo

Hyundai i20 Active: robustan i zabavan gradski automobil solidnih mogućnosti

Hyundai i20
14.01.2018.
u 14:00

Oznaka Active predstavlja “SUV-iziranu” izvedbu modela i20 koja donosi i pokoju dodatnu, praktičnu promjenu

U posljednje se vrijeme gotovo svi proizvođači trude postojeće modele približiti SUV-ovima, čak i onda kada poveznice očito nema. Hyundai, primjerice, nudi Active izvedbu i20 koja se od običnog modela ponajprije razlikuje robusnijim vanjskim dizajnom - krovnim nosačima, zaštitnom plastikom obrubljenim blatobranima, zaštitom podvozja - i, još značajnije, 20 milimetara većim odstojanjem od tla.

Promjena u unutrašnjosti nešto je manje, no ona je u slučaju testiranog primjerka bogato opremljena. Paket Premium+ sadrži sve od 16-colnih alu naplataka, Bluetootha i tempomata do automatskog klima-uređaja, navigacijskog sustava i kamere za vožnju unatrag.

Active izvedba i20 dostupna je s dvije verzije jednolitrenog turbobenzinca, a testirana sa 100 konjskih snaga isporučuje se uz petstupanjski ručni mjenjač.

Pogledajte kakve skupocjene automobile voze hrvatski nogometaši:

Hyundai i20
1/2

Naizgled skromna snaga u vožnji pruža više nego solidne performanse, ponajviše jer je pohvalnih 172 Nm okretnog momenta dostupno od samo 1500 o/min. Poput većine sličnih turbobenzinaca, ovaj je i20 brži nego što se čini na papiru gdje piše da ubrzanje s mjesta do 100 km/h traje 10,9 sekundi. Prosječna kombinirana potrošnja, prema tvorničkih podacima, iznosi 4,5 l/100 km, no u stvarnosti računajte na do dvije litre više kod živahne vožnje.

Dobrom dojmu u vožnji doprinosi i solidan ručni mjenjač s promišljeno proračunatim prijenosnim omjerima koji su zaslužni za dobra međuubrzanja. Maleni je trocilindraš i razmjerno uglađen u gotovo cijelom rasponu rada, kako u gradu, tako i na otvorenoj cesti.

Active izvedba isprobanog automobila u vožnji je razumno udobna, unatoč nešto tvrđoj namještenosti ovjesa koji jamči i dobre vozne osobine. Akcijska cijena i20 Active testnog modela s Premium+ paketom iznosi 118.990 kuna uz uključenu policu osiguranja, a doplata za metalik boju je 2500 kuna.

Pogledajte i koji nas sve noviteti još očekuju u 2018. godini:

Hyundai i20
1/12

Komentara 1

HL
Hladan
22:51 14.01.2018.

Preskupo! Za te noce dobiješ Suzuki Vitaru koja je ipak pravi auto za ovaj mali autić!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije