na testu

Luksuzni mali crossover lako može razmaziti vozača

07.07.2015., Zagreb - Automobil Mazda CX-3. Photo: Grgur Zucko/PIXSELL
Foto: Grgur Žučko/pixsell
1/5
23.08.2015.
u 17:00

SkyActiv AWD uključivanjem i stražnjeg pogona reagira prije nego dođe do proklizavanja

Prvi mali Mazdin SUV, model CX-3, sa svojih 427,5 cm dužine zagazio je u jedan od najbrže rastući tržišni segment. Njegovi najvažniji aduti proizlaze iz činjenice da se pridružio paleti Mazdinih modela nove generacije koji sadrže sveobuhvatnu SkyActiv tehnologiju. U Hrvatskoj mu početna cijena iznosi 130.469 kn, koliko je istaknuto uz osnovnu 2,0 benzinsku izvedbu sa 120 KS, prednjim pogonom, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i Challenge opremom. Benzinski SkyActiv-G nudi se još i sa 150 KS, kakvog smo i mi isprobali, u kombinaciji s automatskim mjenjačem, pogonom na sva četiri kotača i najbogatijom Revolution Top opremom. SkyActiv 6-brzinski automatski mjenjač i inteligentan 4X4 pogon dio su Mazdine palete kojoj je cilj vožnju učiniti što opuštenijom i ugodnijom. Ukratko, razmaziti vozača. SkyActiv automatik u normalnom režimu vožnje radi uglađeno, uz jedva primjetne izmjene stupnjeva prijenosa. No, iznenadan snažan pritisak na papučicu gasa rezultirat će kratkom zadrškom prije ubrzavanja, kao i većom bukom inače tihog i uglađenog motora.

U sport modu mjenjač radi brže, zadrške nema, ali dinamičniji ritam vožnje znači i veću potrošnju. Mazda CX-3 u vožnji je stabilna i upravljiva. SkyActiv AWD pogon koristi 27 senzora koji prate, primjerice, vanjsku temperaturu, jesu li uključeni brisači na vozilu,... Zahvaljujući podacima koje ti senzori prikupljaju, sustav uključivanjem i stražnjeg pogona reagira prije nego dođe do proklizavanja. Isprobana kombinacija - Mazda CX-3 G150 AT AWD Revolution Top - stoji 240.588 kn.

Dinamične vanjske linije ovog noviteta diktiraju i izgled ergonomski uzorne putničke kabine. Uz visoku kvalitetu materijala i izrade, head-up display u ovu klasu unosi dašak luksuza, a Mazda CX-3 donosi i najnovije i-Activsense sustave za povećanje aktivne sigurnosti. Najnovije sigurnosne tehnologije prate i one za povezivanje automobila i pametnih telefona. Prtljažnik prima 350, a može se proširiti na 1260 litara.

Foto: Grgur Žučko/pixsell

Foto: Grgur Žučko/PIXSELL

>> Robustan karavan sposoban svladati sve vrste podloga

>> Vozili smo CX-3, prvi mali SUV model Mazde

Ključne riječi

Komentara 6

Avatar Ante-Portas
Ante-Portas
18:46 23.08.2015.

kupio sam prije 10 dana kcerki takav sa svom opremom i platio ga 25 tisuca kanadskih dolara. To je oko 125 000 kuna. A vama takav prodaju za 240 000. Strasno.

HA
hacker
10:59 31.10.2015.

-Nova Vitara je daleko bolji izbor od te Mazde i daleko jeftinija: VITARA S Turbo 1,4 AT BOOSTERJET 4WD automatic: 184.528,01 Kuna VITARA GL+ (Premium) 1.6 AT 4WD automatic: 154.000,00 Kuna VITARA GL+ (Premium) 1.6 Diesel AT TCSS 4WD automatic: automatic: 171.940,59 Kuna

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije