Testirali smo

Opel Mokka - automatik i najjači dizel za dobitnu kombinaciju

Opel Mokka X
Foto: Igor Šoban/PIXSELL
1/10
04.02.2018.
u 09:35

Mokka X s klasičnim AT6 mjenjačem trenutačno je jeftinija (194.191 kn) od iste s ručnim mjenjačem

Jedan od najprodavanijih malih SUV-ova na europskom tržištu - prije dvije godine redizajnirana Opel Mokka - u adute si, osim robusnog i modernog izgleda, ubraja stabilnost i voznu dinamiku. Robusnije linije sada prati i oznaka X, karakteristična za Opelove nove SUV i crossover modele.

Mokku X isprobali smo u kombinaciji s odličnim automatskim mjenjačem i najsnažnijim dizelskim agregatom u ponudi. Uglađeni turbodizelaš iz 1598 kubičnih centimetara obujma razvija 136 konjskih snaga i 320 Nm. Taj motor Mokku X do stotke potjera za 10,9 sekundi, dok maksimalna brzina isprobanog automobila iznosi 187 km/h. Prosječna potrošnja tijekom testa bila je 6,5 l/100 km.

Opel Mokka X
1/12

Snaga se prenosi samo na prednje kotače, no to je ionako izbor većine kupaca ovakvih modela. Vratimo se na automatski mjenjač - u velikoj većini automobila komfor koji pruža automatik vozač plaća većim ili manjim manjkom agilnosti te većom cijenom vozila. Gubitak snage, uvjetno rečeno, ovdje je zaista minimalan, te je isprobanom primjerku 6-stupanjski automatik svakako prednost. Tim više što je Mokka poput testne s ručnim mjenjačem skuplja od ove s automatikom. Mokka X 1,6 CDTi AT6 Innovation FWD, naime, stoji 194,191 kn, a s ručnim mjenjačem cijena joj je 203.515 kn. Dileme nema, Mokka X s automatskim mjenjačem trenutačno je odličan izbor!

Testni automobil uz bogatu serijsku ima i ponešto dodatne opreme. Primjerice, donosi automatski dvozonski klima-uređaj, parkirne senzore sprijeda i straga, 18-inčne alu naplatke, zatamnjena stražnja stakla, kromirane ukrase, grijana sportska sjedala, a grijano je i kolo upravljača. Općenito gledajući, unutrašnjost je praktična. Kvaliteta materijala i izrade na visokoj je razini, redizajnirani su instrumenti pregledni. Na prednjim sjedalima prostora ima sasvim dovoljno, straga je malo skućenije, ali i dalje u prosjeku segmenta kojem Mokka X pripada. Prtljažnik prima 356 do 1372 litre.

Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:

Opel Mokka X
1/45
Ključne riječi

Komentara 8

GV
golub Vaso
10:06 04.02.2018.

gepek nula bodova

U1
ursus_1212
11:57 04.02.2018.

Za tu lovu kupi se ozbiljno i kvalitetno auto.

Avatar Dr Evil
Dr Evil
10:28 06.02.2018.

za 200.000 kn može se pametnije potrošiti na Sportage/Tucson diesel sa pristojnom opremom, dizajnerski ljepši i puno veći gepek

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije