Jedan od najprodavanijih malih SUV-ova na europskom tržištu - prije dvije godine redizajnirana Opel Mokka - u adute si, osim robusnog i modernog izgleda, ubraja stabilnost i voznu dinamiku. Robusnije linije sada prati i oznaka X, karakteristična za Opelove nove SUV i crossover modele.
Mokku X isprobali smo u kombinaciji s odličnim automatskim mjenjačem i najsnažnijim dizelskim agregatom u ponudi. Uglađeni turbodizelaš iz 1598 kubičnih centimetara obujma razvija 136 konjskih snaga i 320 Nm. Taj motor Mokku X do stotke potjera za 10,9 sekundi, dok maksimalna brzina isprobanog automobila iznosi 187 km/h. Prosječna potrošnja tijekom testa bila je 6,5 l/100 km.
Snaga se prenosi samo na prednje kotače, no to je ionako izbor većine kupaca ovakvih modela. Vratimo se na automatski mjenjač - u velikoj većini automobila komfor koji pruža automatik vozač plaća većim ili manjim manjkom agilnosti te većom cijenom vozila. Gubitak snage, uvjetno rečeno, ovdje je zaista minimalan, te je isprobanom primjerku 6-stupanjski automatik svakako prednost. Tim više što je Mokka poput testne s ručnim mjenjačem skuplja od ove s automatikom. Mokka X 1,6 CDTi AT6 Innovation FWD, naime, stoji 194,191 kn, a s ručnim mjenjačem cijena joj je 203.515 kn. Dileme nema, Mokka X s automatskim mjenjačem trenutačno je odličan izbor!
Testni automobil uz bogatu serijsku ima i ponešto dodatne opreme. Primjerice, donosi automatski dvozonski klima-uređaj, parkirne senzore sprijeda i straga, 18-inčne alu naplatke, zatamnjena stražnja stakla, kromirane ukrase, grijana sportska sjedala, a grijano je i kolo upravljača. Općenito gledajući, unutrašnjost je praktična. Kvaliteta materijala i izrade na visokoj je razini, redizajnirani su instrumenti pregledni. Na prednjim sjedalima prostora ima sasvim dovoljno, straga je malo skućenije, ali i dalje u prosjeku segmenta kojem Mokka X pripada. Prtljažnik prima 356 do 1372 litre.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
gepek nula bodova