Test: Suzuki Ignis

Idealan za urbanu gradsku vožnju, a može i do svake klijeti

Suzuki Ignis
Foto: Slavko Midžor/Pixsell
1/6
07.01.2018.
u 08:25

U najopremljenijoj verziji stoji 116.194 kune, a početni model s prednjim pogonom, ali živahnim motorom od 
90 KS, košta 82.155 kn

Suzuki ima dugo naslijeđe proizvodnje malih SUV automobila, pa je trenutačna SUVomanija za Japance dobrodošla. Osim što drmaju tržištem s bestselerom Vitarom, opet su predvodnici jer sada nude još manji urbani SUV – Ignis. A on je pravi mali terenac A segmenta, koji se nudi i uz 4x4 pogon i 18 cm je odignut od tla s kojim se osim odlične preglednosti i kompaktnosti kojom je idealan za vožnju gradskim prometnicama, može zaputiti i na zahtjevnije makadamske puteve i brdovite ceste pod snijegom i ledom. Konkurent mu je jedino Fiat Panda 4x4.

A Ignis je zaista sjajan automobil, pogotovo ako vam je njegov neobičan dizajn sjeo i treba vam mali auto s pogonom na sva četiri kotača, bilo da živite u gorskim predjelima ili imate grunt na makadamu. Dakako, ima smisla i samo s prednjim pogonom, jer je pregledan, u njega se lagano ulazi, te je vrlo lagan. Nevjerojatno je prostran u unutrašnjosti s obzirom na dužinu od 3,7 m. Četiri odrasle osobe imaju mjesta kao u broj većim autima, dok je prtljažnik od 204 l ipak nešto manji (2WD verzija pruža izdašnijih 260 litara), ali za grad sasvim dostatan.

Suzuki Ignis
1/11

Isprobali smo ga u najopremljenijoj verziji i uz AWD pogon, uz jedini agregat u ponudi – 1,2-litreni atmosferski benzinac s 90 konjskih snaga. Sasvim je dovoljan da živahno pokreće samo 870 kg mase (11,9 s do stotke, 165 km/h). Dapače, uz precizan 5-stupanjski mjenjač Ignis je vrlo zabavan u vožnji. Uz to je i prilično štedljiv - prosječno smo trošili odličnih 5,8 l/100 km. Jedina mana jest nešto manja udobnost na stražnjoj klupi zbog malog međuosovinskog razmaka od 243,5 cm. Zbog toga poskakuje na većim ležećim policajcima i poprečnim neravninama.

Uz top opremu koja uključuje i automatsko kočenje pomoću dvostruke kamere, kameru za vožnju unatrag, navigaciju, sustave pomoći pri kretanju uzbrdo i nizbrdo, upozorenje za izlazak iz prometnog traka stoji 116.194 kuna. Ako vam ne treba 4x4 pogon i zadovoljni ste solidnom početnom opremom (uključuje klima-uređaj), Ignis cjenovno starta uz vrlo primamljivu i vrlo konkurentnu cijenu od 82.155 kuna.

Pogledajte i koji nas sve noviteti očekuju u 2018. godini:

Suzuki Ignis
1/12

Komentara 2

KA
Kadjar
23:47 09.01.2018.

Nojevo jaje!

DU
Deleted user
20:34 07.01.2018.

Ima onaj Toš u Zagrebu....Suzuki ovlasten... majko mila koji ludjak cujem.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije