Modelom 5008 Peugeot se ‘ispisao’ iz sad već malog društva proizvođača jednovolumena. I taj je model, naime, dizajnerskim i inženjerskim zaokretom postao šminkerski SUV, 22 centimetra odignut od tla. Pogon na sva četiri kotača nema niti mu, realno, treba. Od jednovolumenskog je pretka baštinio prostranost i funkcionalnost, pripadnost francuskoj PSA grupi gotovo pa automatski podrazumijeva i udobnost.
Okrenut prema obiteljima koje podjednako cijene dobre vozne osobine, učinkovitost i udobnost, Peugeot 5008 - stupanjem na snagu novog WLTP ciklusa i uz njega povezanih promjena u cjeniku - izgubio je 2-litreni turbodizelski motor od 150 konjskih snaga. Potencijalnim su kupcima sada na izbor opcije sa 130 i 180 konjskih snaga. S opremom poput one u isprobanom modelu - GT line - slabiji dizelaš stoji 249.870 kuna. Snažniji dizelski motor stiže uz 8-stupanjski automatski mjenjač. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijednosa, koji standardno dolazi uz 130 KS snažnu opciju, dobro je proračunat, ne uvijek precizan.
Ugodan ovjes glavni je ‘krivac’ za udobnu vožnju, bez obzira na neravnine na prometnici, ali i za skladne prolaske zavojitim cestama, bez pretjeranog naginjanja.
Interijer je skup dizajnerskih dragulja. Nekima se sviđaju, nekima ne, ali prekidači u stilu avionskih, kvalitetnom tkaninom obložena vrata, malo i podrezano kolo upravljača, futuristički oblikovana ručica mjenjača... neosporno privlače pažnju. Digitalnu instrumentnu ploču vozač može prilagođavati svojim željama i potrebama.
Dužina od 464 centimetra i 284 cm razmaka među osovinama Peugeotu 5008 omogućavaju kabinu dovoljno veliku da se u nju ugradi i treći red sjedala (doplata 5500 kuna). U naslone prednjih sjedala ugrađeni su praktični preklopni stolići. Sjedala u drugom redu zasebno se mogu pomicati naprijed-nazad, ali i preklapati. Preklopiti se može i suvozačevo sjedalo. Ovisno o broju sjedala u funkciji u prtljažnik prima 553, 780 odnosno 1060 litara.
Pogledajte video o prometnim kaznama - stiže stroži zakon o sigurnosti u prometu: