Izdašno opremljen

Testirali smo Peugeot Rifter Allure - jednovolumen s osobinama SUV-a

Peugeot Rifter Allure
Foto: Igor Šoban/Pixsell
1/8
03.05.2019.
u 09:55

Dobar dizelski motor isporučuje 102 konjske snage i 250 Nm okretnog momenta. Radi mirno i tiho, a uparen je s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. S ovim motorom, Rifter stoji od 162.096 kn, a cijena testiranog modela s opcijama iznosi 172.948 kn.

SUV-ovi i dalje otimaju sve veći dio tržišnog kolača automobilima svih segmenata. Najviše su stradali jednovolumeni, jer SUV-ovi su od njih atraktivniji, a nude gotovo toliko prostora. Mnogi su proizvođači stoga odustali od jednovolumena. Ipak, neki se još drže, jer ‘gotovo toliko’ prostora ipak nije baš onoliko prostora koliko nude jednovolumeni i prostor u kabini SUV-a ipak nije baš tako dobro iskorišten kao kod jednovolumena.

Ključ je, dakle, za opstanak na tržištu u tome kako prostrane i multifunkcionalne jednovolumene učiniti privlačnijima i tehnološki naprednima. Već serijski izdašno opremljen, Peugeotov Rifter na dobrom je tragu, a isprobali smo ga u inačici L1 Allure 1,5 BlueHDi 100 koja stoji 174.105 kn.

Peugeot Rifter Allure
1/8

Kako bi se svidio i kupcima koji gledaju SUV-ove, jednovolumen Rifter dobio je zaštite podvozja i bokova, naglašene blatobrane i krovne nosače. Pristup putničkom prostoru je lagan, povišena pozicija sjedenja ugodna. Stražnja klizna vrata odličan su potez. Prostranost je glavno što se uočava čim se sjedne u Rifter, a radi lakše organizacije Rifter nudi i brojne pretince za odlaganje, različitih veličina. U sve pretince raspoređene po kabini ukupno mu stane čak 180 litara! Kabina se nudi s pet ili sedam sjedala, što je prilično zanimljiva opcija za višečlane obitelji.

Dizajn interijera prati liniju uređenja vanjštine, s prepoznatljivim i-Cockpitom. Ergonomija je dobra, kao i preglednost. Rifterom se lako upravlja, u većini situacija kao kakvim manjim automobilom. No, valja računati na malo više naginjanja na zavojitoj cesti. Ovo ipak nije automobil za brzinske rekorde ni za dinamično svladavanje krivina, i toga treba biti svjestan. Mekani ovjes doprinosi udobnosti, ali ne laska dinamici.

Dobar dizelski motor isporučuje 102 konjske snage i 250 Nm okretnog momenta. Radi mirno i tiho, a uparen je s 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. S ovim motorom, Rifter stoji od 162.096 kn. Cijena testiranog modela s opcijama (Grip Control, rezervni kotač, paket Safety plus, navigacijski uređaj, grijanje prednjih sjedala...) iznosi 172.948 kn.

Pogledajte video lokacija kamera na cestama Hrvatske:

Ključne riječi

Komentara 2

RI
ribar110
10:51 03.05.2019.

Sve je to preskupo,cijene automobila sa našim primanjima su previsoke i onda neki mudraci govore o našem zastarjelom voznom parku.Da ljudi imaju novaca sigurno ne bi vozili petnaest godina stare aute.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije