Između intrigantnih naslova kao što su "WTF is Karlo?", "Lud, zbunjen, normalan - gubitnici i pobjednici virtualne Hrvatske", "Google AdWords bezobraštine", "Na kraju dana – bitna je online prodaja", "SEO je mrtav, živio SEO!", "Kako biti zadovoljan kada se ne diže (broj posjetitelja)?" i mnogih drugih u Zagrebu na konferenciji Web::Strategija 9 – Oglašavanje je OUT! održana je i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije u kategoriji Web marketing kampanja 2010. Ovaj put dodijeljeno je šest nagrada.
- Web marketing kampanja tvrtke Drap - "Životinjsko carstvo", odrađena za Kraš, nedavno nagrađena i nagradom Effie, ovaj tjedan osvojila je i prvu Zlatnu nagradu Web::Strategije uz komentar ocjenjivačkog odbora: "Iako sama aplikacija već dugo nije novost, rezultati koje je postigla i dalje ostaju činjenica vrijedna poštovanja i ideal kojem treba težiti."
- Još jedna kampanja na Facebooku, Frikomanija "Virtual Reality" koja je korisnicima Facebooka ponudila da ližu virtualne sladolede. Rezultat? Više od 70.000 polizanih sladoleda! Nagrada odlazi u Direct Media AD, Beograd, Srbija.
- Poštovanje prema korisnicima možete izraziti i uključivanjem korisnika u odlučivanje o izgledu budućeg proizvoda. Upravo to je je učinila "Olival kozmetika" uz pomoć tvrtke iSTUDIO iz Zagreba te time zaslužila priznanje ocjenjivačkog odbora.
- Kako u internetskim medijima uspješno promovirati novi brand pokazala nam je kampanja "Bonbon" marketinške agencije Gingernet
- "Smiley revolucija", aplikacija na Facebooku u kojoj su korisnici uploadali svoje osmijehe, natjecali se i birali najbolji osmijeh, a u konačnici je agencija Bruketa & Žinić OM osvojila osmijehe ocjenjivačkog odbora.
- "Afrika 2010" – opet jedna izuzetno uspješna virtualna igra koja je na Facebooku ostvarila veliku popularnost i svojim rezultatima impresionirala članove ocjenjivačkog odbora te donijela i drugu nagradu tvrtki Drap
Programski i ocjenjivački odbor Web::Strategije 9 čestitao je svim dobitnicima ne samo na ovogodišnjim zlatnim nagradama Web::Strategije nego i na trudu koji su uložili u kampanje za svoje klijente.