Samo dvije i pol godine nakon njegova predstavljanja Toyota je osvježila svoj popularni SUV B segmenta Yaris Cross. Ukratko, novi Yaris Cross donosi snažniju i učinkovitiju izvedbu svog hibridnog električnog pogona, sigurniju i lakšu vožnju uz najnoviji Toyotin T-Mate sigurnosni sustav te potpuno digitalno korisničko iskustvo, ali i stilske detalje koji naglašavaju njegov moderan urbani nastup.
Yaris Cross tako je poput svog manjeg brata Yarisa dobio petu generaciju Toyotina hibridnog sustava, odnosno takozvani "dual hybrid" (dvostruki hibrid) pogonski sklop sa 132 konjske snage.
I dalje se temelji na 1,5-litrenom trocilindričnom benzinskom motoru, a samopunjivi hibridni električni sustav sada je opremljen novim sklopom mjenjač-diferencijal koji ima veći i snažniji električni motor-generator. Ovo, zajedno s prilagodbama jedinice za upravljanje snagom, daje 14 posto povećanja ukupne snage sustava, sa 116 konjskih snaga na 132 KS. U isto vrijeme, okretni moment motora je povećan u cijelom rasponu okretaja, s maksimalnim porastom za 30 posto sa 141 na 185 Nm. Rezultat su bolje performanse, pa tako Yaris Cross Hybrid 130 s mjesta do stotke sprinta za 10,7 sekundi (0,5 sekundi brže od Hybrida 115), a referentna vrijednost za pretjecanja od 80 do 120 km/h smanjena je za 0,4 sekunde, na 8,9 sekundi.
Novi pogonski sklop Hybrid 130 bit će predstavljen u modelima s višom razinom opreme, uključujući novu razinu opreme Premiere Edition i GR Sport. Toyota će i dalje nuditi Yaris Cross uz dosadašnji Hybrid 115.
Toyota posebno ističe smanjenje buke motora, što je zbog korištenja CVT automatskog mjenjača bio jedan od glavnih prigovora vozača. Četiri su ključna područja bila usmjerena na poboljšanje: dinamički prigušivač dodan je lijevom nosaču motora, rezonator je postavljen na usisno crijevo, unutarnji prigušivač ploče promijenjen je iz jednoslojne u troslojnu konstrukciju, a na gornji prigušivač poklopca dodan je dodatni sloj filca. Za suzbijanje buke od vjetra i ceste, deblje staklo koristi se za vjetrobransko staklo, kao i za prednja i stražnja bočna stakla.
Pristup informacijama, povezivost i zabava transformirani su uvođenjem potpuno novog digitalnog korisničkog iskustva. To uključuje i zaslon s instrumentima za vozača koji se može konfigurirati i prilagoditi kako bi odgovarao željama vozača i novi bolji multimedijski sustav koji brže reagira i nudi širi raspon funkcija. Zasloni su vodeći u klasi po veličini: 7 ili 12,3 inča za instrumentnu ploču i 9 ili 10,5 inča za multimedijski zaslon osjetljiv na dodir, ovisno o stupnju opreme.
Napredne sigurnosne značajke Toyota T-Mate sada su još bogatije. Primjerice, Pre-Collision System (PCS) sada može prepoznati potencijalni frontalni sudar i širok raspon objekata i vozila na putu automobila, uključujući pješake, bicikliste, a sada i motocikle.
Dizajn je još uvijek svjež i cool, no Toyota je ipak blago redizajnirala Yaris Cross, posebice u novoj liniji opreme Premiere Edition. Nudi se u ekskluzivnoj novoj Urban Khaki boji u dvobojnoj izvedbi i s ekskluzivnim novim 18-inčnim tamno sivim strojno obrađenim alu naplatcima. U unutrašnjosti, šavovi presvlaka i dekorativne linije na ploči s instrumentima i vratima odgovaraju zelenoj boji karoserije. Dostupne su i opcije platinasto biserno bijele i srebrno metalik dvotonske boje.
Unutarnje presvlake sjedala Yaris Crossa također su osvježene novim uzorkom, a mekana presvlaka donje ploče s instrumentima uvedena je u svim razinama opreme, baš kao i nova opcija boje Juniper Blue.
Šteta što baterije proizvode u Turskoj.