Udio Internet Explorera na svjetskom tržištu prvi je put pao na razinu manju od 60 posto. Posljednja istraživanja tvrtke NetApplications govore da Microsoftov preglednik (browser) drži 59,9 posto svjetskog tržišta, a slijedi ga Firefox sa 24,5 posto.
Na treće mjesto zasjeo je Googleov Chrome sa 6,7 posto udjela. Chromeov udio može se činiti malenim, ali riječ je o pregledniku koji je u odnosu na isto razdoblje prošle godine narastao za čak pet posto.
Stručnjaci tvrde da Internet Explorer svoje korisnike gubi mahom zbog sigurnosnih problema i propusta, a ne smije se zanemariti ni sve veći broj alternativnih preglednika koji postaju sve popularniji.
Nakon desetgodišnje pravne bitke s Europskom komisijom Microsoft je u Windowse koji se prodaju na području EU morao integrirati izbornik putem kojeg korisnik, između 12 ponuđenih, može izabrati preglednik koji želi koristiti.
Microsoft je obećao da će u novu verziju Internet Explorera ugraditi podršku za HTML5 koji predstavlja standard nove generacije u kodiranju web-stranica. Glavna mu je svrha reducirati potrebu za korištenjem dodataka poput Flasha.
Na svome vrhuncu Internet Explorer imao je udio od čak 95 posto. Bilo je to 2003. godine.
što volim ove alternativce i ovo je bolje od ovoga. Vau 6,7 %, toliko je bolji a samo 6,7 % drži ??