Citroënov gradski SUV pažnju privlači, prije svega, simpatičnim dizajnom. Na prvu, rekli bismo, kao da je ispao iz kakvog crtića, no ta njegova razigranost uopće ne djeluje neozbiljno. Naprotiv! I prostranošću i voznim osobinama i opremom pokazao se prilično ozbiljnim igračem u ovom, dosta napućenom segmentu. Dizajnom originalan model dvobojne karoserije isprobali smo u Feel Puretech 110 S&S BVM6 izdanju u kojem je benzinac od 110 konjskih snaga uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Mišićav model dobro se vozi unatoč kutijastom obliku i visini od 164 cm. U zavojima se tek neznatno nagne, a zauzvrat pruža iznimno prostranu i prilagodljivu kabinu.
Široka i udobna sjedala vozač će lako prilagoditi svojim proporcijama, prostora za dvoje odraslih i jedno dijete dovoljno ima i na stražnjima. Sjedi se povišeno, što je ugodno i povećava sigurnost. Prtljažnik od 410 do 520 litara (zahvaljujući za 15 cm pomičnoj stražnjoj klupi) nadmašuje gradske potrebe. Materijali korišteni u interijeru većinom su meki na dodir, tek ponegdje nailazimo na tvrdu plastiku.
Robusni odbojnici sa sivim zaštitama podvozja C3 Aircross vizualno ‘bacaju’ u SUV svijet, no isprobani trocilindarski turbobenzinac snagu šalje na prednju osovinu, potpuno razumljivo i opravdano. Za gradske situacije ovaj je motor razuman izbor - u startu na semaforu nije najbrži, ali ne može se reći ni da je trom. Uz 205 Nm pri 1750 okretaja u minuti, živahan je pri kraćim gradskim pretjecanjima. Iz mirovanja do stotke stiže za 10,6 sekundi. Mjenjač je solidan, dobro proračunat i precizan. Dakle, isprobani C3 Aircross potpuno zadovoljava u umjerenom ritmu vožnje, a veseli pogled na postignutu prosječnu potrošnju od 5,9 l/100 km. C3 Aircross je udoban, neravnine na prometnicama upija neprimjetno.
Aktualna posebna ponuda podrazumijeva cijenu od 119.900 kuna. U Feel razini opremljenosti testni C3 Aircross, među ostalim, ima Citroën Connect radio na 7” tabletu (6 zvučnika), LED dnevna svjetla, crne krovne nosače i retrovizore, ukrasne 3D poklopce kotača, upravljač presvučen kožom, upozorenje za nenamjerno prelaženje crte, 12V utičnicu u prvom i drugom redu, el. podesive i grijane retrovizore, prednje el. podizače stakala, regulator/limitator brzine, klima-uređaj, pomoć pri kretanju na kosini, prepoznavanje znakova ograničenja brzine.