CRM Arena

Usmjerenost prema korisnicima nužna je za opstanak na tržištu

CRM Arena
Arhiva VL
28.04.2010.
u 15:56

Tijekom konferencije raspravljalo se zašto je propalo više od 70 posto investicija u CRM te koje su prepreke uvođenja CRM-a u kompanije.

U organizaciji Infoarena Grupe, održana je 7. regionalna konferencija CRM Arena 2010.- Konferencija o upravljanju odnosima s korisnicima, koja je u zagrebačkom hotelu Westin okupila stručnjake iz zemlje i regije.

Brojnim predavanjima i interaktivnim panel diskusijama predstavljeni su potencijali CRM-a. Istaknuto je da samo usmjerenim i sustavnim pristupom prema korisniku organizacije mogu ne samo premostiti otežane gospodarske prilike, nego i postići znatnu konkurentsku prednost na tržištu, a samim time i ostvariti povećanje profita.

- Bitno je pri uvođenju CRM koncepta u organizaciju uzeti u obzir i interni CRM jer zadovoljstvo kupaca primarno ovisi o zadovoljstvu zaposlenika. Sve pada u vodu ako kupac u osobnom kontaktu s prodavačem ne realizira svoja očekivanja – rekla je Carmen Majetić Pavić, direktorica tvrtke Tagoras i programski menadžer konferencije..

Tijekom konferencije raspravljalo se zašto je propalo više od 70 posto investicija u CRM te koje su prepreke uvođenja CRM-a u kompanije. Prepreke s kojima se kompanije susreću u uvođenju CRM-a primarno su komunikacijske prirode, bilo da govorimo o razini komunikacije između strateškog tima-uprave i operativne sile unutar kompanije te procesnoj i/ili sistemskoj razini komunikacije.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije