Zbog trodnevnih problema s infrastrukturom, korisnici popularnog BlackBerryja imali su znatnih teškoća, no osim njih ljutiti su i operateri jer su pritužbe pljuštale i na njih. U Vipnetu su zato odlučili od RIM-a, proizvođača tog pametnog telefona, tražiti dodatnu kompenzaciju za svoje korisnike.
Podsjetimo, u RIM-u su popravili problematični server, a gnjevne korisnike obećali su namiriti tako da im dopuste kupnju aplikacija u vrijednosti od 100 dolara. Korisnici aplikacije mogu skidati od 19. listopada pa do kraja godine na BlackBerryjevu App Worldu. Među dostupnima su i SIMS 3, Bejeweled, N.O.V.A. a RIM će korisnicima ponuditi i mjesec dana besplatne tehničke podrške.
No, s obzirom na razinu ponuđenih aplikacija koje nisu sve jednake u svim regijama, mnogi se neće moći namiriti ponuđenim aplikacijama, kao što su i svojedobno korisnici BlackBerryja mogli skidati tek besplatne osnovne aplikacije poput Facebooka, Twittera i Gmaila.
Stoga u Vipnetu nisu zadovoljni ponuđenom kompenzacijom jer korisnici neće biti namireni na pravi način.
– Kao partner pružatelja usluge tvrtke RIM, Vipnet je upozorio na nužnost žurnog rješavanja nastalog problema kontinuiranim naglašavanjem kako je takvo stanje neprihvatljivo za korisnike. Ako im RIM ne ponudi kompenzaciju, Vipnet će, kao odgovorna kompanija, svojim korisnicima i partnerima omogućiti produženje korištenja ugovorene BlackBerry usluge koje odgovara trajanju nemogućnosti korištenja plaćene usluge – priopćili su iz te kompanije.
\"produženje korištenja ugovorene BlackBerry usluge koje odgovara trajanju nemogućnosti korištenja plaćene usluge\" Dati će 3 dana besplatno, odbiti 10% od mjesečne pretplate? To je kao nekakva kompenzacija?! Netko se najeo ludih gljiva u Vipnetu i pogotovo u Večernjaku koji je ovo prenio.