NISSAN MURANO

Više nije poseban poput venecijanskog stakla, ali sada je još luksuzniji i sigurniji

Nissan Murano
Foto: nissan
1/4
23.04.2014.
u 15:32

Za američko tržište predstavljen je samo 3,5-litreni V6 agregat sa 260 konjskih snaga

Ostalo je samo zvučno ime, a Nissan je s trećom generacijom Murana odustao od vizualne poveznice sa svjetski poznatim znamenitim staklom koje se više od sedam stoljeća proizvodi na istoimenim otočićima u venecijanskoj laguni koju je promovirao na svome najvećem i najluksuznijem SUV-u još 2003. godine.

Lakši za 60 kilograma

Međutim, novi Murano nastavlja tradiciju posebnog vizualnog identiteta, a izgledom se uskladio sa svojom manjom Nissanovom SUV/crossover braćom Qashqaijem, X-Trailom i Jukeom. Sprijeda je još izraženija V-motion maska i svjetla u obliku bumeranga.

Japanci su za premijerno prikazivanje svog novog SUV-a izabrali Autoshow u New Yorku (18. do 27.4.), baš kao što su u Detroitu lani predstavili koncept Resonance, na kojem se novi Murano temelji. Amerikanci su poznati ljubitelji velikih terenaca pa ne čudi da je za premijeru izabran baš SAD. Cjelokupni tehnički podaci još nisu objavljeni, ali poznat je jedan motor, 3,5-litreni V6 sa 260 KS uparen sa kontinuiranim automatskim mjenjačem Xtronic. Birati se može prednji ili 4x4 pogon.

Foto: nissan

Zbog smanjenja mase od 60 kg i bolje aerodinamike (koeficijent otpora zraka Cd=0,31), procjenjuje se da će trošiti 20 % manje goriva.

Vrhunska sigurnost

Dakako, na Starom kontinentu, gdje su mu glavni konkurenti ugledni njemački SUV-ovi poput BMW-a X5 i Audija Q5, će biti ponuđen i za europske kupce mnogo zanimljiviji dizelski motor. Ali, za njega još nema konkretnih podataka.

Unutrašnjost odiše luksuzom, što se od ove klase i očekuje. Instrumentnom pločom dominira 8-inčni ekran visoke rezolucije kao dio najmodernijeg NissanConnect sustava s navigacijom, mobilnim aplikacijama i ostalim multimedijskim funkcijama. Za vrhunsku sigurnost se brine Nissanov “sigurnosni štit” koji sadrži sustav za izbjegavanje frontalnog sudara, održavanje vozačeve pozornosti, prepoznavanje prometnih znakova, nadzor skretanja iz voznog traka...

Na tržište stiže tijekom godine, a cijene još nisu poznate. Aktualan Murano 2,5 dCi stoji 419.000 kuna.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije