Razvučen taman koliko treba da stane i treći red sjedala, Lexus RX odnosno RX L u izduženoj izvedbi ostao je upečatljiv poput izvornika. Ovaj dodatak liniji japanskog luksuznog crossovera stigao je točno na sredini njegova životnog ciklusa te bi trebao dati vjetar u leđa pet metara dugačkom automobilu (podatak za RX L).
Prtljažnik prima do 1656 l
Za Lexus je ovo prvi model sa sedam sjedala kojeg će ponuditi europskom tržištu. Dva dodatna sjedala u trećem redu jednostavno se sklapaju - pritiskom na gumb elektronika odradi svoje - čime se otvara prostor u raskošnom prtljažniku ravne podnice. Ovisno o broju sjedala u funkciji, prtljažnik prima 176 do 1656 litara. Izdužena karoserija (+11 cm) osigurala je prostranu putničku kabinu.
Putnici u trećem redu uživaju u luksuznim funkcijama vozila jednako kao i oni u redu ispred. Kožom presvučena sjedala dio su standardne opreme, kao i novi trozonski klima-uređaj sa zasebnim komandama za putnike u trećem redu, koji imaju i držače za čaše. Model RX L zadržao je kupeovski profil izvedbe s pet sjedala, što se pak odrazilo na skućeniji prostor za glavu putnika u trećem redu.
Podignut drugi red sjedala
Sjedala u drugom redu malo su podignuta, pa ispod njih noge mogu ugurati putnici iz trećeg reda, ali sjedala u trećem redu svejedno su prikladna samo za djecu. Odraslima će i na kraćim rutama na njima biti neugodno, a teško će iz trećeg reda i izaći, iako se sjedalo iz drugog reda može pomaknuti (za 15 cm) i naslon mu se preklapa. Pravi benefit ovog luksuznog velikog hibrida sa sedam sjedala stoga leži u komfornoj vožnji na duge staze i ogromnom prtljažniku.
Ovjes je za RX L prilagođen kako bi i produžena verzija pružila očekivanu dinamičnost i stabilnost. Oprema i motorizacija jednake su kao na klasičnom RX-u. Osnovicu hibridnog sistema u 450hL čini benzinac od 262 KS te zajedno s elektromotorom nudi ukupnih 313 konja. Opremljen je i sofisticiranim proaktivnim E-Four pogonom na sve kotače, s dodatnim elektromotorom na stražnjoj osovini. Kad stražnja osovina ne treba biti pogonska, taj elektromotor djeluje kao generator koji puni bateriju.
Ovo su groblja dizelaša, 300.000 čeka svoju sudbinu:
kiceraj