Internetska kompanija Yahoo sklopila je sporazum s Googleom prema kojem će Yahoo koristiti oglašivačku tehnologiju najpopularnije tražilice na svijetu.
U skladu s postignutim dogovorom, Googleove reklame pojavljivat će se uz neke od rezultata pretraživanja na Yahoou u SAD-u i Kanadi. Ovaj potez uslijedio je nakon što Yahoou nije uspjelo uvjeriti Microsoft da ponovno izađe s ponudom za kupnju te internetske kompanije.
Pregovori o Microsoftovu preuzimanju završili su nakon što je Yahoo odbio prijedlog softverskog diva da kupi samo Yahooovu tražilicu.
O sporazumu s Googleom u Yahoou predviđaju da bi mogao donijeti dodatne prihode od 800 milijuna dolara godišnje. "Ovaj komercijalni sporazum omogućuje Yahoou pružanje relevantnijih oglasa korisnicima te bolje oglašivačke tehnologije izdavačima i oglašivačima," smatra Eric Schmidt, predsjednik i izvršni direktor Googlea.
Prema ugovoru, partnerstvo će trajati tri godine, no moglo bi se produžiti do deset godina, ako se Yahoo odluči za obnovu sporazuma.
(M.Mik.)