PRVI KILOMETRI Audi je na Sardiniji predstavio novu uzdanicu srednjeg segmenta

Za 10 dana u Hrvatskoj novi Audi A4

aut_a4_tx.jpg
import
15.10.2007.
u 21:24

U rujnu je na salonu automobila u Frankfurtu javnosti pokazana nova, treća,  generacija Audija A4, koju smo prošlog tjedna isprobali na prometnicama talijanske Sardinije.
A4 je još jedan model koji ne predstavlja revoluciju već evoluciju, a na taj je način najlakše opisati i dizajnerski pomak.

Dizajner je inspiraciju crpio iz coupea A5, što nije čudno s obzirom na to da mnogi proizvođači prate obiteljski dizajn kompletne game. Osim dizajna, A4 i A5 povezuju i modularna platforma na kojoj su nastali, kao i pogonski agregati. Automobil je narastao do 470,3 centimetara u duljinu i 182,6 cm u širinu, te je visok 142,6, uz međuosovinski razmak od 280,8 cm, što je više od konkurencije.

Time je omogućen i prtljažni prostor obujma 480 litara, što je za svaku pohvalu. Dulji međuosovinski razmak, uz drugačije raspoređenu težinu, omogućuje novom modelu sportskije performanse. Dinamičan ovjes ima potpuno novu konstrukciju, a većina njegovih komponenata napravljena je od laganog aluminija. Rezultati su vrlo dobri - dinamično ponašanje na cesti i precizno upravljanje.

Novost je Audi drive select sustav koji mijenja karakteristike motora, automatskog mjenjača, upravljača i tvrdoće ovjesa. Audi dynamic steering mijenja prijenosni omjer sustava upravljanja, ovisno o brzini automobila, te pomaže većoj stabilnosti vozila.

Iako još nisu poznate cijene za domaće tržište (u Njemačkoj starta od 26 tisuća eura), za desetak dana počinje prodaja, a prve se isporuke očekuju potkraj studenoga. Za sljedeću je  godinu planirana prodaja 500-injak vozila.

Početnu ponudu agregata činit će dva benzinca i tri dizelaša, a svi koriste izravni sustav ubrizgavanja goriva. Benzinsku ergelu čini 1,8 TFSI od 160 konja i 3,2 FSI od 265 KS. Dizelsku ponudu čini jedan četverocilindraš i dva V6 agregata (143, 190 i 240 KS).

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije