U travnju su, drugi mjesec nakon stupanja na snagu Vladine odluke o ukidanju odbijanja pretporeza pri kupnji automobila na tvrtku ili obrt, bile vidljive prve posljedice te mjere.
Manje novca od poreza
Riječ je o padu tržišta od 36,75 posto. U travnju prošle godine u Hrvatskoj su registrirana 4153 automobila, a ovog travnja samo 2627 automobila. Ako uzmemo da je prosječna cijena automobila kupljenih u Hrvatskoj oko 160.000 kuna (većinom su jeftiniji, ali prosjek podižu luksuzni auti) i da su pola od ukupnog broja prodanih automobila kupile fizičke, a pola pravne osobe, u državnu je blagajnu pristiglo 59 milijuna kuna manje nego što bi bilo ubrano da je prodaja na razini lanjskog travnja.
U prva četiri mjeseca registrirana su 1182 automobila manje nego u istom razdoblju lani. Katastrofalan pad dogodio se upravo u travnju budući da su se u ožujku još registrirali automobili kupljeni prije stupanja na snagu nove Vladine odluke.
Više o ovoj temi možete pročitati u novom broju AutoStylea, Večernjakova magazina o automobilima i lifestyleu koji možete kupiti na kioscima u četvrtak u paketu s Večernjim listom za samo tri kune.
Osim toga u novom AutoStyleu možete pročitati o prvim testovima gradskog noviteta Peugeota 208 i kompaktnog korejca, modela Hyundai i30.
Noviteti, vodič za Euro...
Rumunjski jednovolumen Daciju Lodgy isprobali smo smo u Africi, u okolici marokanskog grada Marrakecha. Ususret Europskom nogometnom prvenstvu istražili smo što voze naši nogometni reprezentativci, a donosimo i detaljan vodič za one koji će u Poljsku krenuti automobilom. U AutoStyleu možete pročitati i kojim automobilom možete prijeći najviše kilometara bez dodatnog punjenja spremnika, kao i popis najboljih pet skutera do 50 kubika.
I to sve za samo tri kune uz Večernji list.
Niti Linic, niti ijedan politicar niti drzavni zaposlenik nisu NIKAD niti ce IKADA odgovarati za svoja dijela. Rezultate takve diktature vidimo oko sebe. Ono sto nije navedeno koliko ce ljudi dobit otkaz radi takve politike. Politike jedine brige za drzavnuu blagajnu. I opet, okrenimo se oko sebe i pogledajmo kamo su dospjele Grcka, Italija, Spanjolska...