Na testu Renault Megane

Živahan benzinski motor zove na zabavnu i dinamičnu vožnju

Renault Megane
Foto: Igor Šoban/Pixsell
1/8
03.03.2019.
u 08:12

Na pritisak papučice gasa reagira trenutačno, ubrzava glatko i hitro

Meganove dinamične linije ovaj francuski kompakt čine podjednako atraktivnim i modernim kao kad je tek stigao na tržište. U najnovijem smo ga izdanju isprobali s poželjnim benzinskim Tce motorom koji razvija 140 konjskih snaga. Vozne osobine francuskog kompakta i dosad su bile među boljima u klasi, no s ovim agregatom pod prednjim poklopcem Megane na cesti naprosto briljira. Na pritisak papučice gasa reagira trenutačno, ubrzava glatko i hitro. Uglađeni motor izvanredno surađuje s preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. U prosjeku deklarirano troši 5,5 l/100 km, nama je trošio litru više.

Kad se kombinaciji doda odlično podešen ovjes, isprobani je Megane dušu dao za dinamičnu vožnju. Kroz zavoje klizi glatko, s lakoćom. Živahnim ubrzanjima i agilnošću kojom reagira na pomak upravljača mami na žustriju vožnju. Istovremeno, valja imati na umu da je to ‘običan’ Megane, a ne kakva sportska inačica. U skladu s tim, uglađen je i udoban u svakodnevnoj vožnji, prikladan za ležernu vožnju od točke A do točke B. Smiren koliko mu je i vozač smiren. Prostora za obiteljsku uporabu ima dovoljno. Straga je malo skućenije za tri odrasle osobe, no ako je u kombinaciji (barem) jedno dijete gužve neće biti. Materijali su kvalitetni, kao i završna obrada. Zvučna izolacija također je za pohvalu.

Renault Megane
1/8

Vrhunska prednja sjedala u kombinaciji tkanine i umjetne kože pružaju odličan bočni oslonac. Intens razina opreme, među ostalim, donosi multimedijski sustav R-Link 2 sa 7-inčnim dodirnim zaslonom, preslikavanje aplikacija s mobitela na zaslon vozila, Multi-Sense sustav, automatski dvozonski klima-uređaj, radio, USB, Bluetooth, stražnje parkirne senzore, LED dnevna svjetla C oblika, maglenke, kromirani završetak ispušne cijevi, el. preklopive i grijane retrovizore, el. otvaranje prozora. Renault Megane stoji od 122.900 kuna, a cijena testnog primjerka zajedno s dodatnom opremom iznosi 160.485 kuna.

VIDEO Stižu veće kazne za vozače:

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije