Kako je nastao Stethoscope?
Kao višestruki dobitnici nagrada u best employer kategorijama, Degordian je odlučio svoje znanje i vještine pretočiti u proizvod pod nazivom Stethoscope. Unazad dvije godine, Degordian je paralelno razvijao upitnik za istraživanje zadovoljstva vlastitih zaposlenika te employer branding uslugu u sklopu koje je nastala i potreba za izradom ovog alata. Višegodišnji razvoj ovog istraživanja i nagrade kao dokazi da je upitnik uspješan bili su znak da je Degordian spreman za sljedeći korak te je tako nastao Stethoscope – alat namijenjen svim tvrtkama koje imaju želju prikupiti podatke o zadovoljstvu svojih zaposlenika i dobivene objektivne rezultate iskoristiti za unaprijeđenje njihovog zadovoljstva, smanjenje fluktuacije, a posljedično i poboljšanje percepcije o njima kao poslodavcima, što je posebno bitno u doba dva najveća izazova s kojima se danas suočavaju ljudski resursi: krize talenata s jedne, i great resignationa s druge strane.
Koji su benefiti ovog alata?
Stethoscope je alat koji se sastoji od dvije faze: jednog velikog upitnika koji se savjetuje provoditi jednom godišnje te jednog kraćeg, koji se zove Pulse, a čija je uloga na mjesečnoj razini pratiti trendove zadovoljstva i motivacije. Zajedno, ova dva upitnika nude tri osnovne funkcije: uvid u potrebe zaposlenika, jednostavan proces i implementaciju te dubinsku analizu podataka.
S preko 100 pitanja, ovaj alat nudi objektivan pristup izazovima kulturi kompanije, kao i pristup podacima na temelju kojih se mogu donijeti odluke o promjeni, a kroz mjesečne analize moguće je i praćenje trendova motivacije. Za svoju dubinsku analizu Stethoscope koristi više od 20 filter kategorija, modernu vizualizaciju podataka te uspoređivanje s konkurentima u industriji.
Kako bi Stethoscope bio jednostavan pri korištenju, Degordianovi stručnjaci su prilikom razvoja alata pomno pazili na njegovu intuitivnost i automatiziranost. Rezultat toga je mogućnost da se vrlo precizno detektira na kojim pitanjima, odnosno područjima, tvrtka ima prostora za pomak – i ne samo to, već i u kojem dijelu organizacije jer filteri omogućavaju analizu, osim na razini tvrtke, i na drugim demografskim i organizacijskim razinama: po podružnici, timu, dobi, spolu itd. Na taj način mogu se detektirati ne samo najizraženiji painpointovi, već i oni koji su u samom začetku, prije nego prerastu u stvarni problem, a isto tako mogu se uočiti i njegovati najveće snage tvrtke u očima njezinih zaposlenika.
Što to znači za ljudske potencijale i menadžment?
Stručnjaci u ljudskim potencijalima cijenit će ovaj alat jer su upitnici odobreni od strane struke, maksimizirana je stopa odgovaranja na pitanja, jer omogućava dubinsku segmentaciju na organizacijskoj i demografskoj razini, te jer HR-ovci imaju priliku sami filtrirati rezultate i pronalaziti odgovore na svoja pitanja.
S druge strane, menadžment ima priliku konkretnije i preciznije doznati anonimne stavove svojih zaposlenika, na temelju kojih se mogu raditi akcijski planovi za povećanje zadovoljstva, motivacije i angažmana zaposlenika s jedne strane te smanjenje fluktuacije s druge. Također, imat će mogućnost donositi realnije i korektnije odluke bazirane na povratnim informacijama zaposlenika – najvrijednija informacija koju poslodavac može dobiti.
Zainteresirani ste za Stethoscope?
Jednostavnim klikom na Stethoscope.hr možete doći do svih bitnih informacija i kontakta stručnjaka koji su u pozadini cijelog projekta te proučiti pakete koji su povodom lansiranja dostupni po povoljnijoj cijeni. Naravno, tijekom cijelog vremena korištenja Stethoscopea, Degordianovi stručnjaci stoje na raspolaganju u obliku podrške.
Sigurni smo da će vam tvrtka i zaposlenici biti zahvalni!