Cilj nam je iduće godine zadržati razinu prometa kao i ove godine koju će Gastro Grupa, unatoč padu poslovanja u HoReCa sektoru, završiti s uspješnim rezultatima - kazao je Drago Munjiza, predsjednik Gastro Grupe u povodu pete obljetnice toga vodećeg hrvatskog veleprodajnog klastera.
Sa svojih 30 članica - tvrtki za distribuciju hrane, pića i ostale potrošne robe - grupacija u ovoj godini očekuje promet od 2,5 milijardi kuna, što je, s obzirom na kriznu godinu, izuzetno dobar rezultat. U uvjetima kad maloprodaja pada 16 posto, a HoReCa tržište 20 posto, realizacija Gastro Grupe od 101 posto u odnosu na 2008. znači da je klaster rastao samo zahvaljujući povećanju tržišnog udjela.
- U prvom kvartalu iduće godine doći će pak - tvrdi Munjiza - do stagnacije, ali će klaster nastojati zadržati likvidnost i profitabilnost. K tome, planira se izlazak i na regionalna tržišta povezivanjem sa srbijanskim i bosanskim distributerima, što će biti funkcionalno, a ne kapitalno povezivanje.
U povodu petog rođendana Gastro Grupa ovih je dana pokrenula i donatorsku akciju Dar od srca u kojoj će svaka od 30 članica grupe donirati po pet tisuća kuna . S ukupno prikupljenim iznosom od 150.000 kuna, u suradnji s Caritasom u pet će se hrvatskih regija darivati po pet obitelji sa po 6000 kuna.