Startup tvrtka Agrivi iz Kutine, najpoznatija po svojoj aplikaciji za upravljanja farmama, izabrana je kao jedini hrvatski kandidat za ovogodišnja globalna startup natjecanja World Startup Competition u J. Koreji i Creative Business Cup u Danskoj koja će se održati u studenom.
– Iznimno smo ponosni što ćemo sudjelovati na ovim prestižnim natjecanjima i drago nam je što će jedan poljoprivredni startup, kao što je Agrivi, predstavljati Hrvatsku. Imamo velika očekivanja, ali naravno da smo svjesni konkurencije koja će biti prisutna. Uvjereni smo u uspjeh našeg projekta i nadamo se kako će biti prepoznat i privući nove investitore i klijente – kazao je Matija Žulj, direktor IT tvrtke Agrivi.
Korist za milijardu ljudi
Njegov projekt upravljanja poljoprivrednom proizvodnjom koji farmerima pomaže osigurati produktivnost i profitabilnost proizvodnje doživio je veliku popularnost u Sjedinjenim Američkim Državama, a koristi se u 30 zemalja svijeta.
U Kutini procjenjuju da njihova aplikacija ima pozitivan efekt na gotovo milijardu ljudi koji konzumiraju hranu s farmi koje koriste njihov alat.
Agrivi je u međuvremenu otvorio ured u Londonu kako bi osigurao investiciju od 10 milijuna kuna potrebnu za međunarodnu ekspanziju i pozicioniranje na agri-tech tržištu vrijednom nekoliko milijardi eura.
Startup iz Kutine su prvotno podržali hrvatski privatni investitori, od kojih je većina iz Rijeke, tako da je tvrtka trenutačno u 100 posto hrvatskom vlasništvu.
– Daljnje potrebne investicije očekuju se dijelom od hrvatskih privatnih investitora i tvrtki koje prepoznaju izniman napredak i potencijal projekta te žele podržati njegov internacionalni razvoj, dok se veći dio investicije očekuje od vanjskih investicijskih fondova koji pokazuju znatan interes i s kojima su pregovori već u tijeku, a realizacija se očekuje u idućim mjesecima – objašnjava Žulj.
Ne odlaze iz Kutine
Iz Kutine najavljuju da će bez obzira na sve, uprava i razvojni centar ostati u Kutini, gdje Agrivi trenutačno zapošljava visokoobrazovane informatičare, agronome i ekonomiste, a čiji broj bi s realizacijom investicije trebao dodatno rasti.
Na vanjskim tržištima Agrivi će uskoro biti prisutan putem vlastitih lokalnih prodajnih ureda i distributera.
Pripreme za širenje na tržišta Engleske, Francuske, Italije, Poljske i Rusije već su u tijeku, a širenje je već započelo nedavno objavljenim partnerstvom s distributerom u Nigeriji.
>> Agrivi izabran kao hrvatski predstavnik za globalna startup natjecanja
>> Tvrtka iza koje stoji Coca-Cola investirala u hrvatski startup