Hrvatsko Udruženje za Digital Signage – HUDiS, u suradnji s tvrtkama članicama, pod pokroviteljstvom HGK-a, organiziralo je 5. i 6. lipnja regionalnu konferenciju DiSiCon 2013 u hotelu Four Points by Sheraton Panorama u Zagrebu.
Konferencija je održana sa svrhom promoviranja Digital Signage poslovne vertikale na B2B tržištu i u javnom sektoru, prilikom koje se predstavilo i novoosnovano udruženje za Digital Signage u Hrvatskoj - HUDiS koji je jedan od organizatora. HUDiS je osnovan s ciljem poticanja daljnjeg razvijanja ovog segmenta tržišta i uspostavljanja stručnih standarda, kao i razvoja partnerstva radi realizacije Digital Signage (DS) projekata koji bi konkurirali na inozemnim tržištima, uz već postojeće hrvatske DS projekte i tvrtke izvoznike. DiSiCon 2013 su i ove godine podržali brojni partneri, medijski pokrovitelji i glavni sponzor, tvrtka Samsung.
Organizacijski je primijenjen uspješan koncept po kojem se DiSiCon 2013 odvijao u dva modula – poslovnom i tehnološkom, uz paralelno postavljen izložbeni prostor koji je bilo moguće besplatno posjetiti kroz oba dana konferencije. Na taj način su zadovoljeni profesionalni interesi tehnološko orijentiranih sudionika, kao i sudionika marketinškog smjera koji su kroz predavanja stekli uvid u načine kako Digital Signage uposliti kao marketinški alat i komunikacijski kanal.
S obzirom na nedavno osnivanje HUDiS-a i početak aktivnog djelovanja udruženja, radi razmjene iskustava i znanja, krenulo se s povezivanjem sa sličnim udruženjima na svjetskoj razini. Prvi dan konferencije otvorio je g. Ivan Sabolović, osnivač i direktor DiSiCon-a, a slijedom povezivanja HUDiSa s poljskim udruženjem za Digital Signage, predavanje je održao g. Crnoseljanski, osobni izaslanik predsjednika poljskog udruženja. Drugi, poslovni dan DiSiCon-a 2013 keynote speaker je bio g.Garcia, DS stručnjak svjetskog glasa, a sudionici su imali priliku i upoznati se s mogućnostima koje DS rješenja pružaju u digitalnom oglašavanju i informiranju.
Od najzanimljivijih trenutaka DiSiCon-a, uz predavanja i rješenja iz izložbenog dijela, može se izdvojiti kvalitetan panel naših DS stručnjaka koji su DiSiCon 2013 zaključili s optimistično-realnom vizijom budućnosti DS-a u Hrvatskoj . Za kraj, direktor DiSiCon-a g.Ivan Sabolović izjavio je : „Iako se u proteklih godinu dana nije dogodio značajni pomak u razvoju Digital Signage tržišta u Hrvatskoj, prema trenutnim pokazateljima razvoja tržišta možemo biti optimistični u periodu koji je pred nama.“