Hrvatska turistička zajednica dogodine će ponovno dodatno poticati dolaske i tijekom glavne sezone. Od oko 63 milijuna kuna, predviđenih za udruženo oglašavanje u idućoj godini (približno koliko i u ovoj), 70 posto novca potrošit će se na promociju predsezone i posezone, a preostalih 30 posto na samu špicu.
Definirano je i pet modela udruživanja novca s partnerima, odnosno dva manje nego lani, a iz Glavnog ureda HTZ-a kažu da su modeli ove godine spremni ranije nego ijedne prethodne godine te da će i papirologija biti pojednostavnjena. Inače, HTZ-ov udjel u zajedničku promociju s partnerima u pravilu iznosi između 25 i 50 posto, a turistička ponuda unutrašnjosti je u “povlaštenom” položaju, jer u tom slučaju HTZ daje natprosječnih 80 posto.
Zašto se, pak, HTZ vraća udruženom oglašavanju i tijekom dva ljetna vršna mjeseca, nakon što je to lani tadašnji ministar Ostojić rezervirao samo za izvansezonu, objašnjava pomoćnik direktorice HTZ-a Slaven Reljić: “Konkurencija je snažna i ne prekida promociju svih 12 mjeseci, a HTZ je i ove godine na zahtjev terena morao posezati za udruženim oglašavanjem u samoj špici, pa ocjenjujemo da promotivnu dinamiku ipak ne treba prekidati.”
>>Ministar Lorencin se ne želi miješati u rat Bulić – HTZ